Plany marketingowe to polskie wydanie światowego bestsellera. Książka napisana jest przez dwóch znakomitych i znanych na całym świecie specjalistów z tej dziedziny.
W prosty i przejrzysty sposób szczegółowo prezentuje wszystkie najważniejsze zagadnienia planowania marketingowego:
- proces tworzenia, wdrażania i audytu planu marketingowego
- cele i strategie marketingowe
- wybór środków zintegrowanej komunikacji marketingowej
- planowanie sprzedaży oraz cen
- zarządzanie kanałami dystrybucji, w tym handel internetowy
- zarządzanie relacjami z klientami
- typowe problemy podczas wdrażania planu i sposoby ich rozwiązywania
- sposoby pomiaru efektywności planowania marketingowego.
Przedstawiane zagadnienia są zilustrowane licznymi przykładami i studiami przypadków, a praktyczne wskazówki i formularze ułatwią menedżerom wykorzystanie teorii w praktyce gospodarczej. Każdy rozdział zawiera również pytania i ćwiczenia pomagające czytelnikowi w przyswojeniu materiału.
Szczegóły
Tytuł: Plany marketingoweAutor: McDonald Malcolm, Wilson Hugh
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
ISBN: 9788326431449
Tłumacz: Łuczkiewicz Grzegorz
Języki: polski
Rok wydania: 2014
Ilość stron: 740
Format: 16.5x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 1.16 kg
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Sieci terroru
Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Dar dysleksji
Zysk i S-ka
Coaching i mentoring w praktyce
G+J Gruner+Jahr Polska
Sztuka nauczania Czynności nauczyciela
Wydawnictwo Naukowe PWN
Komunikacja marketingowa
Wydawnictwo Naukowe PWN