Jaki jest przepis na sukces przedsiębiorstwa? Jak osiągnąć znakomite wyniki? Odpowiedź tkwi w magicznym słowie "innowacja". To przedsiębiorstwa podążające z duchem czasu zostawiają konkurencję w tyle. Skuteczne wdrożenie innowacji wymaga jednak ponadprzeciętnej wiedzy, wieloaspektowego zarządzania przedsiębiorstwem, umiejętności korzystania z różnych metod oraz otwartości na niekonwencjonalne sposoby rozwiązywania problemów.
Autorzy książki, cenieni brytyjscy naukowcy, prowadzą czytelnika przez wyzwania związane z zarządzaniem innowacjami. Dzielą się swoją wiedzą, którą popierają:
- przedstawieniem uwarunkowań globalnych i lokalnych,
- obszernym przeglądem literatury przedmiotu,
- prezentacją praktycznych, sprawdzonych procesów, modeli i narzędzi oraz relacjami menedżerów projektów innowacyjnych o wyzwaniach, z którymi muszą się mierzyć,
- studiami przypadków opisujących procesy innowacji w przemyśle i usługach w sektorach prywatnym i państwowym.
Szczegóły
Tytuł: Zarządzanie innowacjamiPodtytuł: Integracja zmian technologicznych, rynkowych i organizacyjnych
Autor: Joe Tidd, John Bessant
Wydawnictwo: Nieoczywiste
ISBN: 9788326431500
Tytuł oryginału: Managing innovation
Język oryginału: angielski
Tłumacz: Szostak Józef
Języki: polski
Rok wydania: 2015
Ilość stron: 836
Format: 16.5x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 1.129 kg