Niniejsza publikacja ma na celu uporządkowanie informacji na temat coachingu biznesowego i osadzenie go w nurcie psychologicznym oraz przedstawienie jak najszerszego fragmentu wiedzy na temat ram koncepcyjnych zagadnienia, zawodu coacha biznesowego, procesu coachingu i jego skuteczności oraz metod pracy z klientem. W książce proponuje się również model coachingu biznesowego, którego celem jest połączenie trzech istotnych elementów procesu: klienta, organizacji i coacha. Publikacja kładzie nacisk na fakt, iż coaching biznesowy jest procesem nieliniowym, zależnym od wielu różnorodnych czynników, jednak ukierunkowanym na osiągnięcie jednego uniwersalnego celu poprawy efektywności funkcjonowania.
Ze Wstępu
Szczegóły
Tytuł: Psychologia coachingu biznesowegoAutor: Zdzisław Nieckarz, Sylwia Celińska-Nieckarz, Dorota Godlewska-Werner
Wydawnictwo: Harmonia
Seria: PSYCHOLOGIA BIZNESU
ISBN: 9788377440537
Języki: polski
Rok wydania: 2016
Ilość stron: 174
Format: 14.5x21.0cm
Oprawa: Twarda
Waga: 0.338 kg
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Psychologia migracji
Difin
Potęga podświadomości
Świat Książki
Postępowanie cywilne w zarysie
LexisNexis
Zmieniając myśli, zmieniasz życie
Poligraf