Psychologia coachingu biznesowego

Harmonia

  • Rok wydania: 2016
  • Format: 14.5x21.0cm
  • Oprawa: Twarda
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
33,00 PLN
Nasza cena
30,64 PLN
Oszczędzasz 8%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł



Niniejsza publikacja ma na celu uporządkowanie informacji na temat coachingu biznesowego i osadzenie go w nurcie psychologicznym oraz przedstawienie jak najszerszego fragmentu wiedzy na temat ram koncepcyjnych zagadnienia, zawodu coacha biznesowego, procesu coachingu i jego skuteczności oraz metod pracy z klientem. W książce proponuje się również model coachingu biznesowego, którego celem jest połączenie trzech istotnych elementów procesu: klienta, organizacji i coacha. Publikacja kładzie nacisk na fakt, iż coaching biznesowy jest procesem nieliniowym, zależnym od wielu różnorodnych czynników, jednak ukierunkowanym na osiągnięcie jednego uniwersalnego celu poprawy efektywności funkcjonowania. Ze Wstępu

Szczegóły

Tytuł: Psychologia coachingu biznesowego
Autor: Zdzisław Nieckarz, Sylwia Celińska-Nieckarz, Dorota Godlewska-Werner
Wydawnictwo: Harmonia
Seria: PSYCHOLOGIA BIZNESU
ISBN: 9788377440537
Języki: polski
Rok wydania: 2016
Ilość stron: 174
Format: 14.5x21.0cm
Oprawa: Twarda
Waga: 0.338 kg

Recenzje