Poznaj świat Neuroshimy!
Neuroshima HEX 3.0 to planszowa gra strategiczna rozgrywająca się w postapokaliptycznym świecie opanowanym przez mutantów i bezwględne maszyny Molocha. Każdy z graczy dowodzi jedną z asymetrycznych armii, na którą składają się żetony jednostek, modułów i akcji, które wykłada się na heksagonalnej planszy pola bitwy. Każda armia składa się z 35 żetonów, na które składają się żetony jednostek oraz akcji specjalnych.
Proste zasady, głębia rozgrywki
Jednostki wykłada się na planszę, na dowolnym polu niezajętym przez inny żeton. Każda z nich ma oznaczenie informujące, czy jest jednostką strzelającą czy walczącą wręcz a także inicjatywę (o wartości od 0 do 3). Na żetonie znajdują się także symbole oznaczające z jaką siłą i w jakie kierunki atakuje. Wśród żetonów występują żetony specjalne „Bitwa”, które można zagrać, aby rozpocząć walkę. Momenct rozstrzygania bitwy jest bardzo efektowny – wiele jednostek ginie, wykonując przed śmiercią jeszcze jeden, zabójczy atak.
Zawartość pudełka:
Neuroshima HEX 3.0 to planszowa gra strategiczna rozgrywająca się w postapokaliptycznym świecie opanowanym przez mutantów i bezwględne maszyny Molocha. Każdy z graczy dowodzi jedną z asymetrycznych armii, na którą składają się żetony jednostek, modułów i akcji, które wykłada się na heksagonalnej planszy pola bitwy. Każda armia składa się z 35 żetonów, na które składają się żetony jednostek oraz akcji specjalnych.
Proste zasady, głębia rozgrywki
Jednostki wykłada się na planszę, na dowolnym polu niezajętym przez inny żeton. Każda z nich ma oznaczenie informujące, czy jest jednostką strzelającą czy walczącą wręcz a także inicjatywę (o wartości od 0 do 3). Na żetonie znajdują się także symbole oznaczające z jaką siłą i w jakie kierunki atakuje. Wśród żetonów występują żetony specjalne „Bitwa”, które można zagrać, aby rozpocząć walkę. Momenct rozstrzygania bitwy jest bardzo efektowny – wiele jednostek ginie, wykonując przed śmiercią jeszcze jeden, zabójczy atak.
Zawartość pudełka:
- 1 plansza
- 35 żetonów Borgo
- 4 karty pomocy
- 4 czyste żetony
- 35 żetonów Hegemonii
- 24 znaczniki Ran
- 4 liczniki Obrażeń
- instrukcja
- 35 żetonów Molocha
- 8 znaczników Sztabów
- 55 Hexogłówek
- 35 żetonów Posterunku
- 8 znaczników Sieci
Liczba graczy: 2 - 4
Wiek: 13+
Czas rozgrywki: 30 min
Wiek: 13+
Czas rozgrywki: 30 min
Kraj produkcji: Polska
Ostrzeżenia:
OSTRZEŻENIE! To nie jest zabawka. Nieodpowiednie dla dzieci poniżej 3. roku życia. Zawiera drobne elementy, któe mogą zostać połknięte. Ryzyko zadławienia, uduszenia. Zachowaj opakowanie i instrukcje (zawierają ważne informacje).
Producent:
Portal Games Sp. z o.o.
Ul.Sienkiewicza 13
44-190 Knurów (Polska)
tel: 32 334 85 38
email: portal@portalgames.pl
Szczegóły
Tytuł: Neuroshima Hex 3.0 PLPodtytuł: Wiek: 13+
Autor: Michał Oracz
Producent: Portal Games
Seria: Neuroshima
Kod paskowy: 5902560380682
Języki: polski
Rok wydania: 2016
Format: 29.0 x 29.0 cm
Oprawa: Kartonowa
Waga: 1.318 kg
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Neuroshima Hex 3.0: Vegas
Wiek: 10+
Wiek: 10+
Portal Games
Neuroshima Hex 3.0: Missisipi
Wiek: 13+
Wiek: 13+
Portal Games
Spór o bór MUDUKO
Muduko