Neuroshima Hex 3.0: Missisipi
Wiek: 13+

PORTAL GAMES

Wysyłka:
3 - 5 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena
35,01 PLN
Nasza cena
26,14 PLN
Oszczędzasz 26%

Missisipi w roku 2050 to toksyczny ściek wypływający wprost z wnętrza Molocha. Rzeka i ziemie w jej sąsiedztwie skryte w trujących oparach są znane jako Pas Śmierci lub wylęgarnia mutantów. Wojownicy z Missisipi, odziani w płaszcze i maski gazowe, przynoszą najgorsze choroby i trucizny.
Główną zaletą armii jest możliwość potężnego zatrucia Jadem wrogiego Sztabu, a także krzyżowania planów przeciwnika, spora odporność na ataki oraz zdolność omijania obrony przeciwnika. Wadą armii jest mała siła ataków, niewielka liczba jednostek walczących, brak pancerzy i wytrzymałości na nich oraz słaba mobilność.

Uwaga! To nie jest samodzielna gra! Do rozgrywki wymagana jest podstawowa wersja gry: Neuroshima HEX (edycja 3.0).

Zawartość pudełka:

- 35 znaczników armii
- znaczniki ran, frakcji, sieci
- woreczek strunowy
- instrukcja

Liczba graczy: 2 - 4
Wiek: 13+
Czas rozgrywki: około 30 minut


Szczegóły

Tytuł: Neuroshima Hex 3.0: Missisipi
Podtytuł: Wiek: 13+
Producent: PORTAL GAMES
ISBN: 5902560380750

Recenzje