Uwaga! To nie jest samodzielna gra! Do rozgrywki wymagana jest podstawowa wersja gry: Neuroshima HEX (edycja 3.0). 
Missisipi w  roku 2050 to toksyczny ściek wypływający wprost z wnętrza Molocha.  Rzeka i ziemie w jej sąsiedztwie skryte w trujących oparach są znane  jako Pas Śmierci lub wylęgarnia mutantów. Wojownicy z Missisipi, odziani  w płaszcze i maski gazowe, przynoszą najgorsze choroby i trucizny.
Główną zaletą armii jest możliwość potężnego zatrucia Jadem wrogiego  Sztabu, a także krzyżowania planów przeciwnika, spora odporność na ataki  oraz zdolność omijania obrony przeciwnika. Wadą armii jest mała siła  ataków, niewielka liczba jednostek walczących, brak pancerzy i  wytrzymałości na nich oraz słaba mobilność.
Zawartość pudełka:
- 35 znaczników armii
 - znaczniki ran, frakcji, sieci
 - woreczek strunowy
 - instrukcja
 
Liczba graczy: 2 - 4
Wiek: 13+
Czas rozgrywki: około 30 minut
Kraj produkcji: Polska
Ostrzeżenia:
OSTRZEŻENIE! To nie jest zabawka. Nieodpowiednie dla dzieci poniżej 3. roku życia. Zawiera drobne elementy, któe mogą zostać połknięte. Ryzyko zadławienia, uduszenia. Zachowaj opakowanie i instrukcje (zawierają ważne informacje).
Producent:
Portal Games Sp. z o.o.
Ul.Sienkiewicza 13
44-190 Knurów (PL)
tel: 32 334 85 38
email: [email protected]
Szczegóły
Tytuł: Neuroshima Hex 3.0: MissisipiPodtytuł: Wiek: 13+
Producent: Portal Games
Seria: Neuroshima
ISBN: 5902560380750
Waga: 0.11 kg
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Wiek: 13+
Wiek: 13+
Wiek: 10+
Wiek: 8+
Wiek: 8+
Wiek: 10+
Wiek: 10+











