Uwaga! To nie jest samodzielna gra! Do rozgrywki wymagana jest podstawowa wersja gry: Neuroshima HEX (edycja 3.0).
Missisipi w roku 2050 to toksyczny ściek wypływający wprost z wnętrza Molocha. Rzeka i ziemie w jej sąsiedztwie skryte w trujących oparach są znane jako Pas Śmierci lub wylęgarnia mutantów. Wojownicy z Missisipi, odziani w płaszcze i maski gazowe, przynoszą najgorsze choroby i trucizny.
Główną zaletą armii jest możliwość potężnego zatrucia Jadem wrogiego Sztabu, a także krzyżowania planów przeciwnika, spora odporność na ataki oraz zdolność omijania obrony przeciwnika. Wadą armii jest mała siła ataków, niewielka liczba jednostek walczących, brak pancerzy i wytrzymałości na nich oraz słaba mobilność.
Zawartość pudełka:
- 35 znaczników armii
- znaczniki ran, frakcji, sieci
- woreczek strunowy
- instrukcja
Liczba graczy: 2 - 4
Wiek: 13+
Czas rozgrywki: około 30 minut
Szczegóły
Tytuł: Neuroshima Hex 3.0: MissisipiPodtytuł: Wiek: 13+
Producent: Portal Games
Seria: Neuroshima
ISBN: 5902560380750
Oprawa: Pudełko
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Wiek: 13+
Wiek: 13+
Wiek: 13+
Wiek: 8+
Wiek: 10+
Wiek: 10+