Uwaga! To nie jest samodzielna gra! Do rozgrywki wymagana jest podstawowa wersja gry: Neuroshima HEX (edycja 3.0).
Miasto Nowy Jork nie upadło. Zniszczone bombami atomowymi, zmienione w twierdzę pośród ruin, wciąż walczy w obronie ideałów Wolnej Ameryki. Z czasem stało się stolicą mini-państwa o tej samej nazwie i rozpoczęło krucjatę w sprawie odbudowy świata ludzi, uzurpując sobie przy okazji rolę przewodnika narodu i w miarę możliwości usuwając ze swej drogi wszystkich oponentów. Co rusz kolejne oddziały wyruszają na pustkowia w poszukiwaniu zasobów i przedwojennych technologii oraz werbując przydatnych ludzi.
Samo miasto z czasem przekształciło się w policyjną twierdzę, jedno z niewielu bezpiecznych miejsc w zrujnowanym świecie, gdzie za spokój trzeba zapłacić posłuszeństwem.
Zaletą armii Nowego Jorku jest różnorodność jednostek, w tym wiele rodzajów jednostek strzelających. Sporym atutem jest też cecha Sztabu dodająca wytrzymałość sąsiadującym jednostkom, a także obecność Szpiegów, którzy potrafią korzystać z Modułów przeciwnika.
Wadą armii jest nieco mniejsza możliwość tworzenia potężnych, ofensywnych kombinacji oraz fakt, że Cecha specjalna Sztabu nastawiona jest na defensywę.
Miasto Nowy Jork nie upadło. Zniszczone bombami atomowymi, zmienione w twierdzę pośród ruin, wciąż walczy w obronie ideałów Wolnej Ameryki. Z czasem stało się stolicą mini-państwa o tej samej nazwie i rozpoczęło krucjatę w sprawie odbudowy świata ludzi, uzurpując sobie przy okazji rolę przewodnika narodu i w miarę możliwości usuwając ze swej drogi wszystkich oponentów. Co rusz kolejne oddziały wyruszają na pustkowia w poszukiwaniu zasobów i przedwojennych technologii oraz werbując przydatnych ludzi.
Samo miasto z czasem przekształciło się w policyjną twierdzę, jedno z niewielu bezpiecznych miejsc w zrujnowanym świecie, gdzie za spokój trzeba zapłacić posłuszeństwem.
Zaletą armii Nowego Jorku jest różnorodność jednostek, w tym wiele rodzajów jednostek strzelających. Sporym atutem jest też cecha Sztabu dodająca wytrzymałość sąsiadującym jednostkom, a także obecność Szpiegów, którzy potrafią korzystać z Modułów przeciwnika.
Wadą armii jest nieco mniejsza możliwość tworzenia potężnych, ofensywnych kombinacji oraz fakt, że Cecha specjalna Sztabu nastawiona jest na defensywę.
- Zawartość pudełka:
- 35 żetonów Nowego Jorku
- 9 znaczników ran
- 1 znacznik sieci
- zapasowe żetony i znaczniki
- 1 instrukcja
- 1 woreczek strunowy
Liczba graczy: 2 - 6
Wiek: 8+
Czas rozgrywki: około 30 minut
Wiek: 8+
Czas rozgrywki: około 30 minut
Szczegóły
Tytuł: Neuroshima Hex 3.0: Nowy JorkPodtytuł: Wiek: 8+
Producent: Portal Games
Seria: Neuroshima
ISBN: 5902560380774
Oprawa: Pudełko
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Neuroshima Hex 3.0: Stalowa Policja
Wiek: 13+
Wiek: 13+
Portal Games
Neuroshima Hex 3.0: Death Breath
Wiek: 13+
Wiek: 13+
Portal Games
Neuroshima Hex 3.0: Sharrash
Wiek: 13+
Wiek: 13+
Portal Games
Neuroshima Hex 3.0: Vegas
Wiek: 10+
Wiek: 10+
Portal Games
Neuroshima Hex 3.0: Uranopolis
Wiek: 10+
Wiek: 10+
Portal Games
Neuroshima Hex 3.0: Iron Gang
Wiek: 13+
Wiek: 13+
Portal Games
Neuroshima Hex 3.0: Troglodytes
Wiek: 8+
Wiek: 8+
Portal Games