Geniusz konsumenta
Prowadzenie firmy skoncentrowanej na oczekiwaniach nabywców

Wolters Kluwer

  • Rok wydania: 2013
  • Format: 17.0x24.0cm
  • Oprawa: Twarda
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
69,00 PLN
Nasza cena
59,51 PLN



Geniusz konsumenta to kolejna publikacja doświadczonego stratega biznesu Petera Fiska, autora takich bestsellerów, jak Geniusz marketingu i Geniusz biznesu. Autor analizuje wpływ klientów na rozwój i działalność firm. Opierając się na przykładach marek takich jak Amazon, Boeing, Disney, Camper, Dove, H&M, Facebook czy Harley Davidson, odpowiada na pytania: Jak zdobyć lojalnych klientów Dlaczego zindywidualizowany i emocjonalny przekaz marki jest tak ważny Jak zmieniają się klienci i co to oznacza dla firm Dlaczego firmy muszą podporządkować działania oczekiwaniom konsumentów Co decyduje o sukcesie najbardziej rozpoznawalnych marek Peter Fisk wyjaśnia, na czym polega fakt, że dzisiaj to klienci kontrolują firmy, podaje wiele inspirujących przykładów tego zjawiska oraz proponuje praktyczne narzędzia dla menedżerów. Pomogą one każdemu liderowi odnaleźć się w świecie skoncentrowanym na konsumentach, spojrzeć na własną firmę przez pryzmat ich oczekiwań i dzięki temu odnosić sukcesy.

Szczegóły

Tytuł: Geniusz konsumenta
Podtytuł: Prowadzenie firmy skoncentrowanej na oczekiwaniach nabywców
Autor: Fisk Peter
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
ISBN: 9788326431623
Języki: polski
Rok wydania: 2013
Ilość stron: 368
Format: 17.0x24.0cm
Oprawa: Twarda
Waga: 0.77 kg

Recenzje