Marketing usług hotelarskich. Hotelarstwo. Podręcznik do nauki zawodu technik hotelarstwa. Tom I. Szkoły ponadgimnazjalne
2013

WSiP

  • Rok wydania: 2014
  • Format: 17 x 24 cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
1 - 3 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena
79,70 PLN
Nasza cena
72,49 PLN
Oszczędzasz 10%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 51,51 zł



Podręcznik skierowany do uczniów kształcących się w zawodzie technik hotelarstwa. Realizuje treści z zakresu kwalifikacji T.11 (Planowanie i realizacja usług w recepcji).

W publikacji rzetelnie i przystępnie omówiono podstawowe pojęcia z marketingu, koncentrując się szczególnie na rynku usług hotelarskich. Przeprowadzono dokładną analizę strategii sprzedaży realizowanych w konkretnych hotelach. Dodano załącznik z materiałami marketingowymi z prawdziwych hoteli, w którym przedstawiono szczegółowy plan i strategię sprzedażową. Liczne pytania kontrolne pomogą uczniowi sprawdzić stan jego wiedzy.

Szczegóły

Tytuł: Marketing usług hotelarskich. Hotelarstwo. Podręcznik do nauki zawodu technik hotelarstwa. Tom I. Szkoły ponadgimnazjalne
Podtytuł: 2013
Autor: Adam Stefański
Wydawnictwo: WSiP
ISBN: 9788302146954
Kategoria: Podręczniki
Podręczniki do Egzaminu kwalifikacji zawodowej

MEN: 2013
Przedmiot: Przedmioty zawodowe
Typ: Podręcznik
Języki: polski
Rok wydania: 2014
Ilość stron: 200
Format: 17 x 24 cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.31 kg

Recenzje