Marketing usług hotelarskich. Hotelarstwo. Podręcznik do nauki zawodu technik hotelarstwa. Tom I. Szkoły ponadgimnazjalne
2013
WSiP
Podręcznik skierowany do uczniów kształcących się w zawodzie technik hotelarstwa. Realizuje treści z zakresu kwalifikacji T.11 (Planowanie i realizacja usług w recepcji).
W publikacji rzetelnie i przystępnie omówiono podstawowe pojęcia z marketingu, koncentrując się szczególnie na rynku usług hotelarskich. Przeprowadzono dokładną analizę strategii sprzedaży realizowanych w konkretnych hotelach. Dodano załącznik z materiałami marketingowymi z prawdziwych hoteli, w którym przedstawiono szczegółowy plan i strategię sprzedażową. Liczne pytania kontrolne pomogą uczniowi sprawdzić stan jego wiedzy.
W publikacji rzetelnie i przystępnie omówiono podstawowe pojęcia z marketingu, koncentrując się szczególnie na rynku usług hotelarskich. Przeprowadzono dokładną analizę strategii sprzedaży realizowanych w konkretnych hotelach. Dodano załącznik z materiałami marketingowymi z prawdziwych hoteli, w którym przedstawiono szczegółowy plan i strategię sprzedażową. Liczne pytania kontrolne pomogą uczniowi sprawdzić stan jego wiedzy.
Szczegóły
Tytuł: Marketing usług hotelarskich. Hotelarstwo. Podręcznik do nauki zawodu technik hotelarstwa. Tom I. Szkoły ponadgimnazjalnePodtytuł: 2013
Autor: Adam Stefański
Wydawnictwo: WSiP
ISBN: 9788302146954
Kategoria: Podręczniki
Podręczniki do Egzaminu kwalifikacji zawodowej
MEN: 2013
Przedmiot: Przedmioty zawodowe
Typ: Podręcznik
Języki: polski
Rok wydania: 2014
Ilość stron: 200
Format: 17 x 24 cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.31 kg