Mentoring
Teoria, praktyka, studia przypadków

Wolters Kluwer

  • Rok wydania: 2014
  • Format: 17.0x24.0cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
59,00 PLN
Nasza cena
57,38 PLN
Oszczędzasz 3%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł



Znana od wieków, niezastąpiona relacja mistrz-uczeń coraz częściej wykorzystywana jest we współczesnych organizacjach, przybierając postać ustrukturyzowanych programów mentoringowych. Profesjonalne podejście do mentoringu omawia szeroko w pierwszej części książki Małgorzata Sidor-Rządkowska, ceniona ekspertka i autorka wielu publikacji z dziedziny zarządzania kapitałem ludzkim, podejmując takie tematy jak: - współczesne definicje, rodzaje i formy mentoringu, - różnice między mentoringiem a coachingiem, etyka mentoringu, - zadania i kompetencje mentora oraz najważniejsze aspekty jego pracy, - wdrażanie programu mentoringu w organizacji - etapy, dobór par mentor-podopieczny, zadania działu HR, rola przełożonego, "kwartet mentoringu", - korzyści z programów mentoringowych dla podopiecznych, mentorów i organizacji. Wszystkie te zagadnienia są następnie rozwinięte w ciekawych i inspirujących studiach przypadków, których autorami są specjaliści biorący udział w przygotowaniu, wdrażaniu i przeprowadzaniu efektywnych programów mentoringu, mentoringu akademickiego i tutoringu - w firmach biznesowych, instytucjach administracji publicznej, na wyższych uczelniach, a także programów mentoringu społecznego. Szczegółowe charakterystyki tych procesów i związanych z nimi doświadczeń dostarczą wartościowej wiedzy zarówno pracownikom organizacji wdrażających programy mentoringowe, jak i wszystkim zainteresowanym tą formą wspierania jednostek i zespołów.

Szczegóły

Tytuł: Mentoring
Podtytuł: Teoria, praktyka, studia przypadków
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
Seria: ZARZĄDZANIE ZASOBAMI LUDZKIMI (HR)
ISBN: 9788326432569
Języki: polski
Rok wydania: 2014
Ilość stron: 204
Format: 17.0x24.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.35 kg
Redakcja: Sidor-Rządkowska Małgorzata

Recenzje