Książka jest podręcznikiem do przedmiotu Marketing międzynarodowy wykładanego na uczelniach ekonomicznych i części uniwersytetów. Autorzy przekrojowo analizują temat, opisując istotę marketingu międzynarodowego, praktykę internacjonalizacji produktu, problemy w standaryzacji produktu, trendy w komunikacji marketingowej, a także trendy zmian zachodzące w zachowaniach konsumentów. Każdy rozdział zakończony jest case?ami i ćwiczeniami pomocnymi w pracy ze studentami. Celem autorów było napisanie podręcznika, który będzie łączył teorię z praktyką w taki sposób, żeby osoby go czytające były jak najlepiej przygotowane do pracy w działach marketingu największych zagranicznych koncernów.
Szczegóły
Tytuł: Marketing międzynarodowyPodtytuł: Współczesne trendy i praktyka.
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
ISBN: 9788301179816
Język oryginału: polski
Języki: polski
Rok wydania: 2014
Ilość stron: 244
Format: 16.5x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.35 kg
Redakcja: Fonfara Krzysztof
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Tuwim Wiersze na wagarach
Egmont
Rublowka (WYPJPJE0363)
Agora
Pan na Wisiołach Krzyk mandragory
Videograf