Marketing międzynarodowy
Współczesne trendy i praktyka.

Wydawnictwo Naukowe PWN

  • Rok wydania: 2014
  • Format: 16.5x23.5cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
1 - 3 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena
65,40 PLN
Nasza cena
59,44 PLN
Oszczędzasz 10%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 48,45 zł



Książka jest podręcznikiem do przedmiotu Marketing międzynarodowy wykładanego na uczelniach ekonomicznych i części uniwersytetów. Autorzy przekrojowo analizują temat, opisując istotę marketingu międzynarodowego, praktykę internacjonalizacji produktu, problemy w standaryzacji produktu, trendy w komunikacji marketingowej, a także trendy zmian zachodzące w zachowaniach konsumentów. Każdy rozdział zakończony jest case?ami i ćwiczeniami pomocnymi w pracy ze studentami. Celem autorów było napisanie podręcznika, który będzie łączył teorię z praktyką w taki sposób, żeby osoby go czytające były jak najlepiej przygotowane do pracy w działach marketingu największych zagranicznych koncernów.

Szczegóły

Tytuł: Marketing międzynarodowy
Podtytuł: Współczesne trendy i praktyka.
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
ISBN: 9788301179816
Język oryginału: polski
Języki: polski
Rok wydania: 2014
Ilość stron: 244
Format: 16.5x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.35 kg
Redakcja: Fonfara Krzysztof

Recenzje