Elementy logistyczne obsługi klienta w sieciach dystrybucji
Pomiar, ocena, strategie

Difin

  • Rok wydania: 2014
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
64,00 PLN
Nasza cena
58,21 PLN
Oszczędzasz 10%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł



Treści zawarte w książce mają pomóc w badaniach nad skutecznością przedsiębiorstw kooperujących w sieciach i łańcuchach dostaw. Zasadniczy nacisk położony jest na kooperację w sieciach dystrybucji, dlatego też miernik oceny skuteczności odniesiono do poziomu logistycznej obsługi klienta. Książka posiada atuty podręcznika akademickiego. Wskazuje bowiem podstawowe denicje oraz proponuje metodykę prowadzenia badań w ocenie skuteczności. Jednocześnie publikacja wsparta została werykacją zamieszczonej metodyki, prezentując badania przeprowadzone w wybranych sieciach dystrybucji. Struktura książki umożliwia stopniowe zapoznanie się z problematyką oceny skuteczności, będącą konsekwencją wzrostu relacji sieciowych. Wskazano sposoby deniowania sieci dostaw, proponując ujednolicanie terminologii: sieci dostaw, sieci logistyczne, sieciowe łańcuchy dostaw. Omówiono także teoretyczne modele biznesowe organizacji kooperujących w sieciach, poświęcając uwagę zarówno strategiom konkurencyjnym, jak i zasobom niezbędnym do realizacji zadań logistycznych. Ujmując sieci dostaw z perspektywy rozbudowanych relacji sieciowych w obszarze dystrybucji, przedstawiono determinanty marketingowe i logistyczne kanałów dystrybucji. Zgłębiono kwestię badań rynku, oceny poziomu zadowolenia klienta oraz wyznaczania standardów obsługi. Skupiając się na problemach logistycznych, uwagę poświęcono doskonaleniu procesów dostarczania wyrobów do klientów nalnych. Omówiono również metodykę segmentacji rynku. Książka uzupełniona została o kwestionariusze pomiaru parametrów logistycznej obsługi klienta oraz studia przypadku wskazujące sposoby wnioskowania na podstawie danych zgromadzonych w oparciu o proponowane kwestionariusze.

Szczegóły

Tytuł: Elementy logistyczne obsługi klienta w sieciach dystrybucji
Podtytuł: Pomiar, ocena, strategie
Autor: Marzena Kramarz
Wydawnictwo: Difin
ISBN: 9788379303571
Języki: polski
Rok wydania: 2014
Ilość stron: 261
Oprawa: Miękka

Recenzje