W książce najpopularniejsi polscy dziennikarze zdradzają, jak można wykorzystać media, aby osiągnąć sukces w biznesie. Porad udzielają: Jacek Żakowski, publicysta POLITYKI, Marek Tejchman, dziennikarz TVN BIZNES, Dariusz Bugalski, dziennikarz radiowej Trójki, Bogusław Chrabota, redaktor naczelny dziennika Rzeczpospolita, Anna Sekudewicz, reportażystka i zastępca redaktora naczelnego Radia Katowice, Jacek Szmidt, redaktor naczelny Twojego Stylu, Jolanta Fajkowska, dziennikarka TVP INFO, Kamil Durczok, redaktor naczelny FAKTÓW TVN, Dorota Niećko, dziennikarka Dziennika Zachodniego, Wiktor Legowicz, dziennikarz ekonomiczny radiowej Trójki, Arkadiusz Ekiert, dziennikarz ekonomiczny radiowej Trójki. Jest to pierwsza publikacja na rynku, która pokazuje warsztat z punktu widzenia dziennikarzy. Każdy rozdział oprócz wywiadu zawiera podsumowanie z konkretnymi oraz praktycznymi poradami i wskazówkami trenera medialnego, które pozwolą Czytelnikowi zaistnieć w mediach, zbudować pozytywny wizerunek wśród klientów i kontrahentów, rozwinąć biznes i osiągnąć sukces.
Szczegóły
Tytuł: Medialne lwy dla rekinów biznesuPodtytuł: Sztuka świadomego wykorzystania mediów.
Autor: Aleksandra Ślifirska
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
ISBN: 9788301180058
Języki: polski
Rok wydania: 2014
Ilość stron: 200
Format: 17.0x24.1
Oprawa: Twarda
Waga: 0.454 kg
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Diuna
Rebis
Wywiad rozumiejący
Oficyna Naukowa
Nowoczesność i Zagłada
Literackie
Człowiek i Społeczeństwo XXII Ludyczny wymiar kultury
Wydawnictwo Naukowe UAM
Pink Floyd Moje wspomnienia
In Rock