Zasady Sandlera
49 ponadczasowych zasad sprzedaży

Nieoczywiste

  • Rok wydania: 2014
  • Format: 17.0x24.0cm
  • Oprawa: Twarda
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
69,00 PLN
Nasza cena
58,93 PLN



David H. Sandler, wybitny specjalista w dziedzinie psychologii sprzedaży, założyciel firmy szkoleniowej Sandler Training, rozpoczynał nie od teorii, ale od zdobywania własnych doświadczeń biznesowych w zakresie sprzedaży. Postanowił dowiedzieć się najwięcej, jak to tylko możliwe, na temat potencjalnych klientów, by zrozumieć, dlaczego zachowują się w określony sposób i co motywuje ich do zakupu. Jego poszukiwania i badania doprowadziły do stworzenia systemu szkoleń sygnowanego jego nazwiskiem, który pomógł wielu sprzedawcom na całym świecie w odnoszeniu stałych, nadzwyczajnych sukcesów. Książka zawiera zestaw przystępnie, barwnie i przekonująco opisanych zasad stanowiących źródło inspiracji i tworzących gotowy do wykorzystania system, który zapewni zaangażowanemu sprzedawcy osiąganie najlepszych wyników swojej pracy. Dzięki tej publikacji dowiesz się między innymi: - jak zachować się w każdej sytuacji sprzedażowej, aby uzyskać zamówienie, i kiedy lepiej wycofać się z procesu sprzedaży, - jak przejąć kontrolę nad procesem sprzedaży, kierując zachowaniem potencjalnego klienta (prospekta), - dlaczego prospekci nie mówią prawdy i jakie pytania pozwolą ci tę prawdę odkryć, - kiedy i w jaki sposób należy klientowi odmówić oferty, o którą prosi, - dlaczego nadgorliwość w procesie sprzedaży może popsuć twoje relacje z klientem.

Szczegóły

Tytuł: Zasady Sandlera
Podtytuł: 49 ponadczasowych zasad sprzedaży
Autor: Mattson David
Wydawnictwo: Nieoczywiste
ISBN: 9788326434914
Tytuł oryginału: The Sandler rules
Język oryginału: angielski
Tłumacz: Wasilewska Joanna
Języki: polski
Rok wydania: 2014
Ilość stron: 212
Format: 17.0x24.0cm
Oprawa: Twarda
Waga: 0.523 kg

Recenzje