Praktyka brandingu to pierwsze tak innowacyjne przedsięwzięcie w literaturze marketingu. Autorowi udało się zebrać w jednym tomie doświadczenie kilkunastu osób, z różnych branż, specjalizacji, osób na różnym etapie kariery zawodowej. Nowatorstwo publikacji przejawia się również w samej formie przekazu. Czytelnik nie jest biernym odbiorcą prezentowanych komunikatów, staje się uczestnikiem dyskusji, i to dyskusji na najwyższym poziomie merytorycznym. Co więcej wszystkiego można dotknąć. W książce zastosowano kody QR przekierowujące do filmów reklamowych, zdjęć reklam, komunikatów prasowych i wywiadów z autorami, a to jak zapowiadają autorzy nie koniec
Szczegóły
Tytuł: Praktyka brandinguAutor: Maciej Tesławski
Wydawnictwo: Słowa i Myśli
ISBN: 9788363566357
Języki: polski
Rok wydania: 2016
Ilość stron: 288
Format: 16.5x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.46 kg
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
O sztuce miłości
Rebis
Bajki filozoficzne
Muchomor
tak na marginesie strategii
Słowa i Myśli
Marketing 4.0
Era cyfrowa
Era cyfrowa
MT Biznes
A ja żem jej powiedziała...
Wielka Litera