Praktyka brandingu

Słowa i Myśli

  • Rok wydania: 2016
  • Format: 16.5x23.5cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
59,00 PLN
Nasza cena
42,69 PLN
Oszczędzasz 28%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł



Praktyka brandingu to pierwsze tak innowacyjne przedsięwzięcie w literaturze marketingu. Autorowi udało się zebrać w jednym tomie doświadczenie kilkunastu osób, z różnych branż, specjalizacji, osób na różnym etapie kariery zawodowej. Nowatorstwo publikacji przejawia się również w samej formie przekazu. Czytelnik nie jest biernym odbiorcą prezentowanych komunikatów, staje się uczestnikiem dyskusji, i to dyskusji na najwyższym poziomie merytorycznym. Co więcej wszystkiego można dotknąć. W książce zastosowano kody QR przekierowujące do filmów reklamowych, zdjęć reklam, komunikatów prasowych i wywiadów z autorami, a to jak zapowiadają autorzy nie koniec

Szczegóły

Tytuł: Praktyka brandingu
Autor: Maciej Tesławski
Wydawnictwo: Słowa i Myśli
ISBN: 9788363566357
Języki: polski
Rok wydania: 2016
Ilość stron: 288
Format: 16.5x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.46 kg

Recenzje