Marek Staniszewski w swojej najnowszej książce po raz kolejny oprowadza czytelnika po świecie marketingu strategicznego. Z dużą dozą subiektywności pisze o markach, kulturze, społeczeństwie i gospodarce.
W kolejnych esejach, omawiając różne aspekty działań strategicznych penetruje rzadko lub niechętnie poruszane obszary takich zjawisk jak np.:
Przewidywanie przyszłości w marketingu czy to w ogóle ma sens
Rola nowych technologii w świecie marek.
Postawa klientocentryczna i co z tego wynika
Klient ma zawsze rację. Czy aby na pewno
Sztuka budowania emocjonalnej więzi z konsumentem.
Marketing jako filozofia działania, czyli jak likwidować antagonizmy pomiędzy marketingiem i sprzedażą.
Siła i potencjał nowych mediów na przykładzie blogosfery.
Wiedza oparta na doświadczeniu, trafne analogie, inteligentne spostrzeżenia, ciekawe inspiracje - to wszystko znajdziemy w tej książce. Gdy dodamy do tego bezkompromisowy język oraz świeże spojrzenie autora otrzymamy prawdziwy rarytas dla każdego, kto poszukuje wiedzy marketingowej na poziomie zaawansowanym.
Szczegóły
Tytuł: tak na marginesie strategiiAutor: Marek Staniszewski
Wydawnictwo: Słowa i Myśli
ISBN: 9788363566777
Języki: polski
Rok wydania: 2016
Ilość stron: 180
Format: 16.4x23.2
Oprawa: Miękka
Waga: 0.3 kg
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Siedem minut po północy
Papierowy Księżyc
23 rzeczy, których nie mówią ci o kapitalizmie
Wydawnictwo Krytyki Politycznej
Strategia marketingowa
Instrukcja budowy silnej marki
Instrukcja budowy silnej marki
Słowa i Myśli
Chłopiec z latawcem
Albatros
Ekonomia Instrukcja obsługi
Wydawnictwo Krytyki Politycznej
Gra w klasy
Muza
Kaprysik
Agora