tak na marginesie strategii

Słowa i Myśli

  • Rok wydania: 2016
  • Format: 16.4x23.2
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
36,00 PLN
Nasza cena
27,49 PLN
Oszczędzasz 24%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł



Marek Staniszewski w swojej najnowszej książce po raz kolejny oprowadza czytelnika po świecie marketingu strategicznego. Z dużą dozą subiektywności pisze o markach, kulturze, społeczeństwie i gospodarce. W kolejnych esejach, omawiając różne aspekty działań strategicznych penetruje rzadko lub niechętnie poruszane obszary takich zjawisk jak np.: Przewidywanie przyszłości w marketingu czy to w ogóle ma sens Rola nowych technologii w świecie marek. Postawa klientocentryczna i co z tego wynika Klient ma zawsze rację. Czy aby na pewno Sztuka budowania emocjonalnej więzi z konsumentem. Marketing jako filozofia działania, czyli jak likwidować antagonizmy pomiędzy marketingiem i sprzedażą. Siła i potencjał nowych mediów na przykładzie blogosfery. Wiedza oparta na doświadczeniu, trafne analogie, inteligentne spostrzeżenia, ciekawe inspiracje - to wszystko znajdziemy w tej książce. Gdy dodamy do tego bezkompromisowy język oraz świeże spojrzenie autora otrzymamy prawdziwy rarytas dla każdego, kto poszukuje wiedzy marketingowej na poziomie zaawansowanym.

Szczegóły

Tytuł: tak na marginesie strategii
Autor: Marek Staniszewski
Wydawnictwo: Słowa i Myśli
ISBN: 9788363566777
Języki: polski
Rok wydania: 2016
Ilość stron: 180
Format: 16.4x23.2
Oprawa: Miękka
Waga: 0.3 kg

Recenzje