O strategii pisano wiele, ale chyba jeszcze nikt nie pokusił się napisać tak praktycznie! W jednym miejscu zebrano doświadczenia osób, które od wielu lat z sukcesem budują strategię marek na rynku krajowym oraz międzynarodowym. Autor wraz z przyjaciółmi prowadzi Czytelnika krok po kroku przez kolejne etapy żmudnej, ale jakże satysfakcjonującej pracy stratega!
Szczegóły
Tytuł: Strategia marketingowaPodtytuł: Instrukcja budowy silnej marki
Autor: Tesławski Maciej
Wydawnictwo: Słowa i Myśli
ISBN: 9788363566418
Języki: polski
Rok wydania: 2016
Ilość stron: 284
Format: 16.5x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.573 kg
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Komunikacja w grupie
Zysk i S-ka
Wdrażanie strategii dla osiągnięcia przewagi konkurencyjnej
Wydawnictwo Naukowe PWN
Psychologia poznawcza w praktyce
Ekonomia, biznes, polityka.
Ekonomia, biznes, polityka.
Wydawnictwo Naukowe PWN
Silne marki osobiste zmieniają świat
Słowa i Myśli
tak na marginesie strategii
Słowa i Myśli