Kto przychodzi Ci do głowy, kiedy ktoś pyta o przykład silnej marki osobistej Michael Jordan, Madonna, Steve Jobs, Matka Teresa z Kalkuty A może ktoś, kto nie jest rozpoznawalny na całym świecie Może to Twój profesor, nauczycielka, lekarka czy sklepikarz A Ty Czy Ty jesteś silną marka osobistą
Sława to skutek uboczny budowania marki, bogactwo wcale nie musi być jego składnikiem. Marka osobista to zdecydowanie więcej niż wizerunek. Ale podobnie jak wizerunek, markę masz i Ty. Co zrobić by była to SILNA MARKA OSOBISTA
Czytając książkę dowiesz się:
dlaczego świadome budowanie marki osobistej to dziś konieczność,
czym różni się budowanie marki osobistej od personal brandingu, czy kreowania wizerunku,
jakie są najważniejsze pytania, na które musi odpowiedzieć każda marka,
co ma góra lodowa do budowania Twojej marki osobistej,
jak mówić o sobie, by angażować odbiorcę,
gdzie szukać źródła siły Twojej marki,
gdzie szukać narzędzi, które pomogą Ci ją skutecznie komunikować,
jakie równanie zapewnia stabilny sukces markom osobistym
Szczegóły
Tytuł: Silne marki osobiste zmieniają światAutor: Agnieszka Walczak-Skałecka
Wydawnictwo: Słowa i Myśli
ISBN: 9788363566746
Języki: polski
Rok wydania: 2016
Ilość stron: 268
Format: 16.4x23.4
Oprawa: Miękka
Waga: 0.48 kg
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Storytelling
EdisonTeam.pl
13-piętrowy domek na drzewie.
Tom 1
Tom 1
Nasza Księgarnia
26-piętrowy domek na drzewie.
Tom 2
Tom 2
Nasza Księgarnia
39-piętrowy domek na drzewie.
Tom 3
Tom 3
Nasza Księgarnia
Opowieści w marketingu
Słowa i Myśli
Biblia e-biznesu 2 Nowy Testament
Onepress
Nowy PR
Jak internet zmienił public relations
Jak internet zmienił public relations
Słowa i Myśli