Nowy PR
Jak internet zmienił public relations

Słowa i Myśli

  • Rok wydania: 2016
  • Format: 16.5x23.5cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
47,00 PLN
Nasza cena
31,95 PLN
Oszczędzasz 33%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł



Nowy PR to pierwsza polska książka opisująca trendy w Internecie, które wpłynęły na zmiany w uprawianiu public relations. Zawiera obszerną charakterystykę najważniejszych kierunków rozwoju PR. Poznaj potencjał Nowego PR'u. Wykorzystuj najnowsze narzędzia i trendy, sprawnie komunikuj wartości swojej firmy, stań się przykładem dla innych, zyskuj nowe rynki.

Szczegóły

Tytuł: Nowy PR
Podtytuł: Jak internet zmienił public relations
Autor: Anna Miotk
Wydawnictwo: Słowa i Myśli
ISBN: 9788363566760
Języki: polski
Rok wydania: 2016
Ilość stron: 280
Format: 16.5x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.51 kg

Recenzje