Strategiczny brand marketing
Praktyczny przewodnik skutecznego marketingu dla menedżerów i nie tylko
Helion
Marka, czyli wszystko co masz Autor tej książki napisał ją, bo prosili o to współpracownicy, klienci i szkoleniowcy. Sam pracował z markami przez dwadzieścia lat. Intensywnie chłonął wiedzę studiując, czytając setki książek, uczestnicząc w dziesiątkach sympozjów, rozmawiając z wybitnymi praktykami tematu. Szefował działom marketingu i sprzedaży, tworzył i wdrażał rynkowe strategie, doradzał klientom w zakresie kreowania i prowadzenia marek. Budował od podstaw nowe brandy i rewitalizował istniejące. Odniósł na tym polu wiele sukcesów. Doszedł do jednego wniosku: Marketing jest prosty! Zasady sztuki marketingu opanować można dosyć szybko i nie warto tracić życia na odkrywanie na nowo tego, co wymyślili menedżerowie przed nami. Wystarczy sięgnąć po książkę Jacka Szczepańskiego. Pomoże Ci ona zrozumieć, czym jest marka oraz zależności między nią, a rynkiem na którym jest ona obecna. Wskaże rolę innowacji w rozwoju brandu. Ułatwi skonstruowanie odpowiedniej strategii obecności marki na rynku. Innymi słowy dostarczy na tyle kompletnej wiedzy z zakresu brand marketingu, być był gotów do podejmowania decyzji. Czy będą to decyzje właściwe To zależy już od Ciebie... Naprawdę trudne jest podejmowanie właściwych wyborów...
Szczegóły
Tytuł: Strategiczny brand marketingPodtytuł: Praktyczny przewodnik skutecznego marketingu dla menedżerów i nie tylko
Autor: Szczepański Jarek
Wydawnictwo: Helion
ISBN: 9788328301405
Języki: polski
Rok wydania: 2015
Ilość stron: 280
Format: 15.5x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.435 kg