Klient jest najważniejszym partnerem firmy. Niezadowolony może zrazić do niej wiele osób, a zadowolony zachęci swoich znajomych. Choć te prawdy są znane nie od dziś, zarządzający często nie wiedzą, jak przejść od słów do czynów. Z pomocą przychodzi Shep Hyken.
NIE BĄDŹ JEDNYM Z WIELU
Spraw, aby klienci nie tylko byli lojalni, lecz także stali się entuzjastami Twojej firmy. To właśnie oni będą pokazywać innym, jak dobre są Twoje produkty i usługi. Staną się dzięki temu motorem napędowym firmy, co w efekcie pozwoli zastąpić kosztowne kampanie reklamowe.
BĄDŹ KULTOWY NA RYNKU
Oczywiście zdobycie pokaźnej liczby entuzjastycznie nastawionych klientów nie jest zadaniem na jedno popołudnie. Autor, posługując się wieloma przykładami, przedstawia, jak sprawić, by rzesza klientów została z Tobą na długo.
Szczegóły
Tytuł: Kult klientaPodtytuł: Doskonała obsługa kluczem do sukcesu firmy
Wydawnictwo: Nieoczywiste
ISBN: 9788326481291
Tytuł oryginału: The cult of the customer
Język oryginału: angielski
Tłumacz: Kozłowska Antonina
Języki: polski
Rok wydania: 2015
Ilość stron: 232
Format: 16.5x24.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.362 kg
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Kreatywność w reklamie
Wydawnictwo Naukowe PWN
Modele biznesu w Internecie
Teoria i studia przypadków polskich firm
Teoria i studia przypadków polskich firm
Wydawnictwo Naukowe PWN
Człowiek i jego znaki
D2D.pl
Marka na cztery sposoby
Nieoczywiste
Budowanie marki miasta
Koncepcje, warunki, modele.
Koncepcje, warunki, modele.
Wolters Kluwer