Kreatywność w reklamie

Wydawnictwo Naukowe PWN

  • Rok wydania: 2017
  • Format: 16.5x23.5cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
1 - 3 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena
76,50 PLN
Nasza cena
69,51 PLN
Oszczędzasz 10%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 60,56 zł



Jak pisać teksty reklamowe Jak doskonalić swe umiejętności Jak zaplanować innowację, oryginalną i twórczą reklamę, która przyczyniłaby się do sukcesu kampanii reklamowej To tylko wybrane zagadnienia, na które czytelnik znajdzie odpowiedź w niniejszej książce. Autorka, dzieląc się swoją wiedzą i bogatym doświadczeniem, przedstawia warsztat i narzędzia reklamotwórcy. Wykorzystując zarówno opis (modele, definicje, przykłady), jak i zabawę. Uczy skutecznego posługiwania się słowem, obrazem i muzyką w reklamie. Porusza także tematykę technik kreatywnych w reklamie, sposobów doskonalenia warsztatu copywritera, najnowszych tendencji kreatywnych w reklamie oraz problem zintegrowania reklamy z innymi elementami promocji w spójnym planie marketingowym. Książka zawiera dziesiątki przykładów z praktyki polskiej i zachodniej reklamy. Każdy rozdział uzupełniają pytania do dyskusji, ćwiczenia oraz zadania kreatywne. Zamyka ją leksykon żargonu i slangu reklamowego. Pozycja przeznaczona jest dla studentów i uczniów szkół policealnych w dziedzinie marketingu i reklamy, studentów filologii oraz pracowników agencji reklamowych.

Szczegóły

Tytuł: Kreatywność w reklamie
Autor: Anna Murdoch
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
ISBN: 9788301143923
Języki: polski
Rok wydania: 2017
Ilość stron: 248
Format: 16.5x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.4 kg

Recenzje