Uwieść podświadomość
Psychologia reklamy

GWP

  • Rok wydania: 2013
  • Format: 14.5x20.5cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
52,90 PLN
Nasza cena
48,08 PLN
Oszczędzasz 10%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł



Książka w ciekawy i przystępny sposób pokazuje, jak wielki wpływ ma na nas reklama, choć często ulegamy złudzeniu, że możemy być i jesteśmy odporni na jej działanie. Autor, powołując się na teorie z zakresu psychologii komunikacji i pamięci, zaprzecza powszechnemu przekonaniu, że działa ona głównie poprzez perswazję. Jednocześnie proponuje własny model tak zwanego podświadomego uwodzenia. Omawia zarówno teorię, jak i praktykę reklamy, odwołując się do wielu przykładów, dzięki czemu książka zainteresuje nie tylko specjalistów, ale wszystkie osoby chcące zgłębić tajniki reklamy.

Szczegóły

Tytuł: Uwieść podświadomość
Podtytuł: Psychologia reklamy
Autor: Robert Heath
Wydawnictwo: GWP
ISBN: 9788374894982
Tytuł oryginału: Seducing the subconscious. The psychology of emotional influence in advertising
Język oryginału: angielski
Tłumacz: Trojnar Justyna
Języki: polski
Rok wydania: 2013
Ilość stron: 301
Format: 14.5x20.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.38 kg

Recenzje