Książka w ciekawy i przystępny sposób pokazuje, jak wielki wpływ ma na nas reklama, choć często ulegamy złudzeniu, że możemy być i jesteśmy odporni na jej działanie. Autor, powołując się na teorie z zakresu psychologii komunikacji i pamięci, zaprzecza powszechnemu przekonaniu, że działa ona głównie poprzez perswazję. Jednocześnie proponuje własny model tak zwanego podświadomego uwodzenia. Omawia zarówno teorię, jak i praktykę reklamy, odwołując się do wielu przykładów, dzięki czemu książka zainteresuje nie tylko specjalistów, ale wszystkie osoby chcące zgłębić tajniki reklamy.
Szczegóły
Tytuł: Uwieść podświadomośćPodtytuł: Psychologia reklamy
Autor: Robert Heath
Wydawnictwo: GWP
ISBN: 9788374894982
Tytuł oryginału: Seducing the subconscious. The psychology of emotional influence in advertising
Język oryginału: angielski
Tłumacz: Trojnar Justyna
Języki: polski
Rok wydania: 2013
Ilość stron: 301
Format: 14.5x20.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.38 kg
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Przekąski. 30 smakowitych przepisów
Olesiejuk
Bajki dla dziewczynek
Fenix
Doradca smaku 2
Muza
Marka na cztery sposoby
Nieoczywiste