Budowanie marki miasta
Koncepcje, warunki, modele.

Wolters Kluwer

  • Rok wydania: 2016
  • Format: 16.0x23.0cm
  • Oprawa: Twarda
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
99,00 PLN
Nasza cena
95,25 PLN
Oszczędzasz 4%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł



Publikacja jest nowatorską próbą opracowania teoretycznych podstaw budowania marki miasta w polskiej literaturze przedmiotu ze szczególnym uwzględnieniem elementów formułowania jej tożsamości. Autorka wyjaśnia w niej prawidłowości dotyczące wyboru wyróżników tożsamości miejskiej wykorzystywanych przez samorządy w procesie zarządzania marką terytorialną, a także wskazuje rekomendacje co do usprawnień i wprowadzania innowacji w tym zakresie funkcjonowania samorządów miast. Książka powinna zainteresować osoby zajmujące się teorią i praktyką budowania marek miast, gdyż pozwoli im: - lepiej zrozumieć obecny etap rozwoju idei marki, umożliwiający jej adaptację do zarządzania jednostkami terytorialnymi, w tym w szczególności gminami miejskimi, - zapoznać się z teoretycznymi źródłami i inspiracjami brandingu miejsca, - znaleźć cechy wyróżniające koncepcję marki terytorialnej (w tym takie jej aspekty jak: tożsamość, wizerunek, pozycjonowanie), - pozyskać wiedzę na temat modeli brandingu miasta opracowanych przez światowe autorytety z tej dziedziny. Część empiryczna monografii skupia się na diagnozie poziomu wykorzystania elementów brandingu w zarządzaniu małymi i średnimi miastami w Polsce. Obejmuje ona również identyfikację składowych tożsamości miejskich (ich aspektów funkcjonalnych i pozafunkcjonalnych) wykorzystywanych w procesie budowania ich pożądanego wizerunku.

Szczegóły

Tytuł: Budowanie marki miasta
Podtytuł: Koncepcje, warunki, modele.
Autor: Ewa Glińska
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
Seria: MONOGRAFIE EKONOMICZNE
ISBN: 9788326494345
Języki: polski
Rok wydania: 2016
Ilość stron: 352
Format: 16.0x23.0cm
Oprawa: Twarda
Waga: 0.59 kg

Recenzje