Publikacja jest nowatorską próbą opracowania teoretycznych podstaw budowania marki miasta w polskiej literaturze przedmiotu ze szczególnym uwzględnieniem elementów formułowania jej tożsamości. Autorka wyjaśnia w niej prawidłowości dotyczące wyboru wyróżników tożsamości miejskiej wykorzystywanych przez samorządy w procesie zarządzania marką terytorialną, a także wskazuje rekomendacje co do usprawnień i wprowadzania innowacji w tym zakresie funkcjonowania samorządów miast.
Książka powinna zainteresować osoby zajmujące się teorią i praktyką budowania marek miast, gdyż pozwoli im:
- lepiej zrozumieć obecny etap rozwoju idei marki, umożliwiający jej adaptację do zarządzania jednostkami terytorialnymi, w tym w szczególności gminami miejskimi,
- zapoznać się z teoretycznymi źródłami i inspiracjami brandingu miejsca,
- znaleźć cechy wyróżniające koncepcję marki terytorialnej (w tym takie jej aspekty jak: tożsamość, wizerunek, pozycjonowanie),
- pozyskać wiedzę na temat modeli brandingu miasta opracowanych przez światowe autorytety z tej dziedziny.
Część empiryczna monografii skupia się na diagnozie poziomu wykorzystania elementów brandingu w zarządzaniu małymi i średnimi miastami w Polsce. Obejmuje ona również identyfikację składowych tożsamości miejskich (ich aspektów funkcjonalnych i pozafunkcjonalnych) wykorzystywanych w procesie budowania ich pożądanego wizerunku.
Szczegóły
Tytuł: Budowanie marki miastaPodtytuł: Koncepcje, warunki, modele.
Autor: Ewa Glińska
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
Seria: MONOGRAFIE EKONOMICZNE
ISBN: 9788326494345
Języki: polski
Rok wydania: 2016
Ilość stron: 352
Format: 16.0x23.0cm
Oprawa: Twarda
Waga: 0.59 kg
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Kreatywność w reklamie
Wydawnictwo Naukowe PWN
Modele biznesu w Internecie
Teoria i studia przypadków polskich firm
Teoria i studia przypadków polskich firm
Wydawnictwo Naukowe PWN
Człowiek i jego znaki
D2D.pl
Marka na cztery sposoby
Nieoczywiste