24 h do własnej gry!
Unity to zaawansowane środowisko do tworzenia gier 3D, prezentacji i animacji zarówno na urządzenia mobilne, jak i stacjonarne. Wokół tego silnika skupiona jest ogromna społeczność, prezentująca produkcje o różnym stopniu zaawansowania. Jeżeli Twoim marzeniem jest stworzenie gry według własnego scenariusza, jeżeli chcesz sprawdzić się w roli projektanta gier wideo, to trafiłeś na doskonałą książkę, w całości poświęconą silnikowi Unity!
Ta książka pozwoli Ci poznać zintegrowane środowisko (IDE) oraz dostosować je do własnych potrzeb. Nauczysz się tworzyć obiekty gry i wykonywać na nich operacje, stosować shadery i tekstury oraz korzystać z narzędzi do tworzenia terenu i środowiska Twojej gry. Kolejne rozdziały to interesujące informacje na temat oświetlenia, kamer oraz efektów dźwiękowych. Na sam koniec dowiesz się, jak dopracować stworzoną grę, wdrożyć ją oraz zmodyfikować tak, żeby działała na urządzeniach mobilnych. Dzięki lekturze stworzysz gry: Gauntlet Runner, Captain Blaster, Chaos Ball, Amazing Racer. Przekonaj się, jakie możliwości kryje silnik Unity!
Dzięki tej książce:
poznasz środowisko Unity
zbudujesz środowisko gry
wykorzystasz skrypty
oświetlisz scenę i użyjesz kamer
stworzysz swoją pierwszą grę
Zrealizuj swoje marzenie o stworzeniu własnej gry!
Szczegóły
Tytuł: Unity Przewodnik projektanta gierAutor: Mike Geig
Wydawnictwo: Helion
ISBN: 9788328300170
Języki: polski
Rok wydania: 2014
Ilość stron: 416
Format: 16.0x24.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.554 kg
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Celtowie Dzieje
Dialog
Biżuteria świata
Bernardinum
Projektowanie fundamentów bezpośrednich według Eurokodu 7
Dolnośląskie Wydawnictwo Edukacyjne
Strategie i praktyki sprawnego działania Lean Six Sigma i inne
Wydawnictwo Naukowe PWN
Historia projektowania graficznego
Karakter
Dizajn na co dzień
Karakter