Współcześnie coraz więcej przedsiębiorstw decyduje się na podjęcie działalności na międzynarodowym rynku, przy czym bardzo istotna staje się znajomość danego rynku jego zachowań, sposobów komunikowania, innej kultury organizacji. Podstawowe znaczenia ma zatem stosowanie zasad i instrumentów marketingu międzynarodowego, któremu poświęcono ten podręcznik. W niniejszym opracowaniu autorka podejmuje problemy związane z wybranymi zagadnieniami dotyczącymi problematyki marketingu międzynarodowego. Zachodzące w otoczeniu międzynarodowym przeobrażenia mogą być dla przedsiębiorstw zarówno szansą rozwoju, jak i zagrożeniem, dlatego ważne jest stosowanie marketingu w działalności przedsiębiorstwa. Podręcznik jest przeznaczony dla studentów kierunków ekonomicznych i zarządzania, a także dla praktyków rynku, którzy wykorzystują marketing w międzynarodowym biznesie. Autorka książki jest pracownikiem Katedry Marketingu Usług Wydziału Zarządzania i Ekonomiki Usług Uniwersytetu Szczecińskiego. Od wielu lat zajmuje się zagadnieniami marketingu, również międzynarodowego, publikując swoje badania i studia.
Szczegóły
Tytuł: Marketing międzynarodowyPodtytuł: Wybrane zagadnienia
Autor: Smalec Agnieszka
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego
ISBN: 9788372418999
Języki: polski
Rok wydania: 2012
Ilość stron: 142
Format: 16.5x24.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.256 kg
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Transport kombinowany intermodalny
Teoria i praktyka
Teoria i praktyka
Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego
Ślady małych stóp na piasku
Księgarnia Św. Wojciecha
Jej Afganistan
Historia żołnierza w spódnicy
Historia żołnierza w spódnicy
Trzecia Strona
Walka i zagłada białostockiego ghetta
Żydowski Instytut Historyczny
Rozmowy niecodzienne
Unitas
Punkt widzenia w metaforyce dziennikarzy sportowych
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Zwierzęcy punkt widzenia
Inna wersja historii
Inna wersja historii
W podwórku
Kulturowa tożsamość książki
Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego