Marketing międzynarodowy
Wybrane zagadnienia

Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego

  • Rok wydania: 2012
  • Format: 16.5x24.0cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
35,00 PLN
Nasza cena
30,98 PLN



Współcześnie coraz więcej przedsiębiorstw decyduje się na podjęcie działalności na międzynarodowym rynku, przy czym bardzo istotna staje się znajomość danego rynku jego zachowań, sposobów komunikowania, innej kultury organizacji. Podstawowe znaczenia ma zatem stosowanie zasad i instrumentów marketingu międzynarodowego, któremu poświęcono ten podręcznik. W niniejszym opracowaniu autorka podejmuje problemy związane z wybranymi zagadnieniami dotyczącymi problematyki marketingu międzynarodowego. Zachodzące w otoczeniu międzynarodowym przeobrażenia mogą być dla przedsiębiorstw zarówno szansą rozwoju, jak i zagrożeniem, dlatego ważne jest stosowanie marketingu w działalności przedsiębiorstwa. Podręcznik jest przeznaczony dla studentów kierunków ekonomicznych i zarządzania, a także dla praktyków rynku, którzy wykorzystują marketing w międzynarodowym biznesie. Autorka książki jest pracownikiem Katedry Marketingu Usług Wydziału Zarządzania i Ekonomiki Usług Uniwersytetu Szczecińskiego. Od wielu lat zajmuje się zagadnieniami marketingu, również międzynarodowego, publikując swoje badania i studia.

Szczegóły

Tytuł: Marketing międzynarodowy
Podtytuł: Wybrane zagadnienia
Autor: Smalec Agnieszka
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego
ISBN: 9788372418999
Języki: polski
Rok wydania: 2012
Ilość stron: 142
Format: 16.5x24.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.256 kg

Recenzje

Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także: