Książka przybliża i przedstawia krok po kroku zagadnienie content marketingu, budowę strategii content marketingowej oraz tworzenie treści do internetu i budowanie społeczności wokół marki. Jest to pierwsza na rynku publikacja z zakresu content marketingu omawiająca polskie firmy i realia oraz zawierająca polskie case`y.
Jest to praktyczny poradnik dla managerów i dyrektorów marketingu, PR managerów, socjal media managerów, blogerów, dziennikarzy oraz właścicieli małych i średnich firm. Książka stanowi również niezbędne źródło wiedzy dla studentów marketingu i public relations.
Szczegóły
Tytuł: Content marketing po polskuPodtytuł: Jak przyciągnąć klientów
Autor: Barbara Stawarz
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
ISBN: 9788301181642
Języki: polski
Rok wydania: 2017
Ilość stron: 150
Format: 16.5x23.5
Oprawa: Miękka
Waga: 0.25 kg
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Copywriting
Jak sprzedawać słowem
Jak sprzedawać słowem
Samo Sedno
Nowoczesne zasady odżywiania w praktyce
Galaktyka
Historia wewnętrzna
Feeria
Daruj sobie
Przewodnik dla tych, którzy nie potrafią przestać
Przewodnik dla tych, którzy nie potrafią przestać
Wydawnictwo Naukowe PWN
Mądrzej, szybciej, lepiej
Sekret efektywności
Sekret efektywności
Wydawnictwo Naukowe PWN