Książka przybliża i przedstawia krok po kroku zagadnienie content marketingu, budowę strategii content marketingowej oraz tworzenie treści do internetu i budowanie społeczności wokół marki. Jest to pierwsza na rynku publikacja z zakresu content marketingu omawiająca polskie firmy i realia oraz zawierająca polskie case`y.
Jest to praktyczny poradnik dla managerów i dyrektorów marketingu, PR managerów, socjal media managerów, blogerów, dziennikarzy oraz właścicieli małych i średnich firm. Książka stanowi również niezbędne źródło wiedzy dla studentów marketingu i public relations.
Kraj produkcji: PL
Producent:
WYDAWNICTWO NAUKOWE PWN SPÓŁKA AKCYJNA
UL. GOTTLIEBA DAIMLERA 2
02-460 Warszawa (PL)
tel: 226954800
email: bok@pwn.com.pl
Szczegóły
Tytuł: Content marketing po polskuPodtytuł: Jak przyciągnąć klientów
Autor: Barbara Stawarz
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
ISBN: 9788301181642
Języki: polski
Rok wydania: 2017
Ilość stron: 150
Format: 16.5x23.5
Oprawa: Miękka
Waga: 0.25 kg