Globalna, interaktywna sieć to potężne narzędzie komunikacji i współpracy między ludźmi.
Podłączeni do sieci są nie tylko ludzie, ale także organizacje i przedmioty. Technologia sieciowa staje się nieodłączną częścią naszego życia, którego niemal każdy fragment staje się usieciowiony i dostępny w chmurze. To niesie ze sobą ogromne konsekwencje. Funkcjonowanie gospodarek i społeczeństw zaczyna podlegać nowemu rodzajowi logiki logice sieciowej, gdzie sieci stają się systemem nerwowym społeczeństwa. Wpływa to na funkcjonowanie społeczeństw, stwarzając nieznane wcześniej możliwości i, jednocześnie, kreując nowe zagrożenia i obszary niepewności.
Ta książka jest o tym, jak lepsze zrozumienie potencjału mediów społecznościowych pod kątem biznesowym może przynieść korzyści przedsiębiorcom i menedżerom, konsumentom, pracownikom i pozostałym grupom interesariuszy, którzy jak nigdy wcześniej mogą aktywnie włączać się w działania firm.
Szczegóły
Tytuł: Potencjał biznesowy mediów społecznościowychAutor: Katarzyna Bachnik, Justyna Szumniak-Samolej
Wydawnictwo: Poltext
ISBN: 9788375614473
Języki: polski
Rok wydania: 2015
Ilość stron: 172
Format: 16.5x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.285 kg
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Pisma zebrane 5 Wisła Wiatr od morza Międzymorze
Instytut Badań Literackich PAN
Perełki i skowronki
Adaptacje filmowe prozy Bohumila Hrabala
Adaptacje filmowe prozy Bohumila Hrabala
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Czytanie Krasickiego
Instytut Badań Literackich PAN
Szkice mediewistyczne
Instytut Badań Literackich PAN
Pokolenia na rynku pracy
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Wybrane polityki publiczne Unii Europejskiej
Stan i perspektywy
Stan i perspektywy
Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
O społecznej historii Polski 1945-1989
Książka i Wiedza