Potencjał biznesowy mediów społecznościowych

Poltext

  • Rok wydania: 2015
  • Format: 16.5x23.5cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
39,90 PLN
Nasza cena
26,41 PLN
Oszczędzasz 34%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł



Globalna, interaktywna sieć to potężne narzędzie komunikacji i współpracy między ludźmi. Podłączeni do sieci są nie tylko ludzie, ale także organizacje i przedmioty. Technologia sieciowa staje się nieodłączną częścią naszego życia, którego niemal każdy fragment staje się usieciowiony i dostępny w chmurze. To niesie ze sobą ogromne konsekwencje. Funkcjonowanie gospodarek i społeczeństw zaczyna podlegać nowemu rodzajowi logiki logice sieciowej, gdzie sieci stają się systemem nerwowym społeczeństwa. Wpływa to na funkcjonowanie społeczeństw, stwarzając nieznane wcześniej możliwości i, jednocześnie, kreując nowe zagrożenia i obszary niepewności. Ta książka jest o tym, jak lepsze zrozumienie potencjału mediów społecznościowych pod kątem biznesowym może przynieść korzyści przedsiębiorcom i menedżerom, konsumentom, pracownikom i pozostałym grupom interesariuszy, którzy jak nigdy wcześniej mogą aktywnie włączać się w działania firm.

Szczegóły

Tytuł: Potencjał biznesowy mediów społecznościowych
Autor: Katarzyna Bachnik, Justyna Szumniak-Samolej
Wydawnictwo: Poltext
ISBN: 9788375614473
Języki: polski
Rok wydania: 2015
Ilość stron: 172
Format: 16.5x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.285 kg

Recenzje

Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także: