Marketingowe determinanty zachowań rynkowych konsumentów w Polsce

CeDeWu

  • Rok wydania: 2014
  • Format: 16.5x23.5cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
44,00 PLN
Nasza cena
40,20 PLN
Oszczędzasz 9%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł



Dynamiczny i trudny rynek, zmiana potrzeb i preferencji konsumentów zwiększają zapotrzebowanie na informacje o rynku, generują potrzebę stałego doskonalenia struktur, procedur, komunikacji i strategii oraz wymagają wnikliwego, uważnego spojrzenia na klienta i partnerów rynkowych. Książka adresowana jest do podmiotów funkcjonujących na konkurencyjnym i trudnym rynku, partnerów transakcji handlowych, studentów interesujących się marketingiem, badaczy tej sfery, ale także konsumentów, których opinia zawarta w opracowaniu dostarcza aktualnej, użytecznej wiedzy.

Szczegóły

Tytuł: Marketingowe determinanty zachowań rynkowych konsumentów w Polsce
Autor: Joanna Łodziana-Grabowska
Wydawnictwo: CeDeWu
ISBN: 9788375567274
Języki: polski
Rok wydania: 2014
Ilość stron: 190
Format: 16.5x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.315 kg

Recenzje