Dynamiczny i trudny rynek, zmiana potrzeb i preferencji konsumentów zwiększają zapotrzebowanie na informacje o rynku, generują potrzebę stałego doskonalenia struktur, procedur, komunikacji i strategii oraz wymagają wnikliwego, uważnego spojrzenia na klienta i partnerów rynkowych.
Książka adresowana jest do podmiotów funkcjonujących na konkurencyjnym i trudnym rynku, partnerów transakcji handlowych, studentów interesujących się marketingiem, badaczy tej sfery, ale także konsumentów, których opinia zawarta w opracowaniu dostarcza aktualnej, użytecznej wiedzy.
Szczegóły
Tytuł: Marketingowe determinanty zachowań rynkowych konsumentów w PolsceAutor: Joanna Łodziana-Grabowska
Wydawnictwo: CeDeWu
ISBN: 9788375567274
Języki: polski
Rok wydania: 2014
Ilość stron: 190
Format: 16.5x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.315 kg
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Rodzina jako wartość
wzory - modele - redefinicje
wzory - modele - redefinicje
Adam Marszałek
Podstawy turystyki
CeDeWu
Kobiety w sferze publicznej
Teoria i praktyka
Teoria i praktyka
Adam Marszałek