Celebrytyzacja polityki w Stanach Zjednoczonych

Katedra Wydawnictwo Naukowe

  • Rok wydania: 2015
  • Format: 12.0x19.5cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
1 - 3 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena
35,00 PLN
Nasza cena
26,32 PLN
Oszczędzasz 25%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 24,61 zł



"Książka Andrzeja Grabarczuka sytuuje się na przecięciu kilku dyscyplin: kulturoznawstwa, medioznawstwa oraz politologii (ujmującej zjawiska marketingu politycznego). Jej tematem są zaś wybory prezydenckie w Stanach Zjednoczonych, a więc wydarzenie szczególne w świecie globalnej polityki, ogniskujące nie tylko uwagę Amerykanów, ale, można powiedzieć bez wielkiej przesady, całego świata. Wraz z autorem śledzić możemy analizując dyskursy wyborcze w polskich mediach jak polityka staje się częścią świata popkultury i jak gwiazdy show biznesu wkraczają w świat polityki. W planie ogólniejszym więc jest to książka o przemianach życia publicznego, które zdaje się brać ostateczny rozbrat z ideałami klasycznie pojmowanej polityki i zastępować mężów stanu celebrytami niemalże zamieszkującymi telewizyjne studia. Jest to więc lektura z pewnością skłaniająca do refleksji, a być może też napisana ku przestrodze". Prof. Mariusz Czubaj

Kraj produkcji: Polska

Producent:
kaziki.pl Kazimierz Świetlikowski
Kartuska 47/5
80-141 Gdańsk (Polska)
tel: 505991652
email: redakcja@wnkatedra.pl


Szczegóły

Tytuł: Celebrytyzacja polityki w Stanach Zjednoczonych
Autor: Andrzej Grabarczuk
Wydawnictwo: Katedra Wydawnictwo Naukowe
ISBN: 9788363434465
Języki: polski
Rok wydania: 2015
Ilość stron: 353
Format: 12.0x19.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.295 kg

Recenzje