Zarządzanie reklamą

Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego

  • Rok wydania: 2015
  • Format: 16.0x23.0cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
39,90 PLN
Nasza cena
34,42 PLN



Reklama nas otacza i osacza. Przeciętny mieszkaniec dużego europejskiego miasta styka się codziennie z blisko tysiącem reklam. Są nią przecież nie tylko telewizyjne spoty, wyskakujące okienka na stronach internetowych czy wielkie uliczne billboardy. To także opakowania produktów zawierających logo producenta, przemówienia polityków i puszki Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Właściwie czasem trudniej jest powiedzieć, co reklamą nie jest... Amerykanie uczą małe dzieci tego, że reklama stanowi przekaz perswazyjny i nie należy jej mylić z rzetelnymi informacjami. Maluchy dowiadują się więc, że pan, który w telewizji zachęca ich do zjedzenia czekolady określonej marki, ma w tym swój własny interes, a czekolada niekoniecznie jest tak zdrowa, jak ów pan sugeruje. Do polskich szkół też powinniśmy wprowadzić tego typu lekcje. W edukacji na temat reklamy nie należy jednak zaniedbywać dorosłych. Niniejsza książka świetnie się w tę ideę wpisuje. Będzie znakomitą lekturą dla wszystkich pragnących widzieć reklamę jako zjawisko interdyscyplinarne, które trzeba analizować z wielu punktów widzenia.

Szczegóły

Tytuł: Zarządzanie reklamą
Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Seria: TEKSTY KULTURY
ISBN: 9788323338956
Języki: polski
Rok wydania: 2015
Ilość stron: 276
Format: 16.0x23.0cm
Oprawa: Miękka

Recenzje