Autorka książki Monika Bronowicz absolwentka Akademii Humanistycznej im. Aleksandra Gieysztora w Pułtusku, specjalista w dziedzinie komunikacji medialnej w swojej książce KOMUNIKACJA WIZERUNKOWA. Public relation. Reklama.Branding. postanowiła przybliżyć czytelnikom trudną sztukę kreowania wizerunku osób, przedsiębiorstw i produktów.
Pierwsza część książki zatytułowana komunikacja wizualna obejmuje zagadnienia z zakresu autoprezentacji osób. Znajdują się w niej wskazówki dotyczące kreowania wszystkich elementów swego image'u wyglądu zewnętrznego, stroju, zachowania. Podejmuje także problem mowy ciała i stereotypów związanych z wyglądem.
Druga część książki nosi tytuł Public Relations i poświęcona jest kwestiom związanym z kreowaniem wizerunku przedsiębiorstw. Doradza jak efektywnie współpracować z mediami, zewnętrznym i wewnętrznym środowiskiem firmy, a także jak dbać o swą wiarygodność w sytuacjach kryzysowych.
Kolejna część Reklama skupia się na analizie najważniejszych technik i nośników reklamy oraz ich roli w procesie kreowania wizerunku towarów i usług. Podpowiada, które z nich są najskuteczniejsze w przypadku promocji poszczególnych produktów, a które zupełnie się w tej funkcji nie sprawdzają.
Ostatnia część Branding obejmuje kwestie związane z kreowaniem marki, takie jak tworzenie jej nazwy, określenie wyróżników, pozycjonowanie oraz mierzenie jej wartości i lojalności wobec niej.
Adresatem książki są przyszli studenci, a także studenci kierunków medialnych, kadra akadamicka, szkoleniowcy, pracownicy korporacji, przedsiębiorcy i ludzie biznesu, którzy interesują się kreacją wizerunku.
Szczegóły
Tytuł: Komunikacja wizualnaPodtytuł: Public relations Reklama Branding
Autor: Bronowicz Monika
Wydawnictwo: Astrum
Seria: KREATYWNOŚĆ
ISBN: 9788372776938
Języki: polski
Rok wydania: 2014
Ilość stron: 132
Format: 14.5x20.5cm
Oprawa: Miękka
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Wina świata
Hachette Livre Wiedza i Życie
Polskie wina domowe
Debit
Marketing
Rebis
Encyklopedia wina
Dragon
Wszystko o winie
O-press