Komunikacja wizerunkowa w mediach

Astrum

  • Rok wydania: 2015
  • Format: 14.0x20.4cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
45,00 PLN
Nasza cena
42,11 PLN
Oszczędzasz 7%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 35,96 zł



Niniejsza książka jest bezpośrednią odpowiedzią na liczne pytania zadawane autorkom w kwestii komunikowania się z mediami. Dostosowana do potrzeb osób mających jeszcze niewielkie doświadczenie w kontaktach ze środkami masowego przekazu ma pomóc im w porozumiewaniu się z pracownikami prasy,radia,telewizji. Publikacja zawiera praktyczne rady, w jaki sposób zaplanować, a następnie podtrzymać przyjazne kontakty z mediami. Znajdują się w niej zarówno informacje o rodzajach mediów, jak i podstawowych formach dziennikarskich (np. informacja, notatka, wywiad, rozmowa, udział w audycjach i programach publicystycznych, relacje z uroczystości, imprez itp.). Autorki poświęciły dużo uwagi zachowaniu przed kamerą i mikrofonem, co z pewnością przyda się tym, którzy z racji wykonywanego zawodu lub pełnionej funkcji społecznej powinni utrzymywać stały kontakt ze środkami przekazu.  Książka adresowana jest do studentów dziennikarstwa, słuchaczy kursów i szkoleń z zakresu public relations, menedżerów, szefów firm, urzędników, polityków, działaczy itp.

Kraj produkcji: Polska

Producent:
Wydawnictwo Astrum
ul.Norwida 19/6
50-374 Wrocław (Polska)
tel: 733468895
email: l.tkaczyk@astrum.wroc.pl


Szczegóły

Tytuł: Komunikacja wizerunkowa w mediach
Autor: Jolanta Ciamciara, Bożena Uścińska
Wydawnictwo: Astrum
Seria: Edukacja
ISBN: 9788372777997
ISSN: 9788372777997
Język oryginału: polski
Języki: polski
Rok wydania: 2015
Ilość stron: 138
Format: 14.0x20.4cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.155 kg

Recenzje