W książce wyjaśniono pojęcie marketingu, przedstawiono system marketingu, marketing-mix, cenę, dystrybucję i promocję marketingu oraz zachowanie nabywców na rynku i segmentację rynku. Kolejne rozdziały dotyczą systemu informacji marketingowej, badań marketingowych i planowania marketingowego. Na końcu książki zamieszczono 22 niezmienne prawa marketingu.
Szczegóły
Tytuł: Marketing w działalności agencji reklamowejPodtytuł: Materiały edukacyjne do kwalifikacji A.26.
Autor: Małgorzata Pańczyk
Wydawnictwo: eMPi2
ISBN: 9788365149039
Kategoria: Podręczniki
Podręczniki do Egzaminu kwalifikacji zawodowej
Przedmiot: Przedmioty zawodowe
Typ: Książka pomocnicza
Języki: polski
Rok wydania: 2019
Ilość stron: 223
Format: 16.5x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.37 kg
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Reklama Podręcznik
Difin