Książka jest unikatową na rynku wydawniczym prezentacją rozwoju tutoringu w polskim systemie oświaty, będącego nową metodą , traktowaną jako swoista alternatywa dla wychowawstwa klasowego. Publikacja zawiera zestawienie treści porządkujących dotychczasową wiedzę o tutoringu, ze wskazaniem oryginalnych korzeni metody oraz polskiego jej wykorzystania. Obok tego wskazuje na ska ę obecnego zastosowania tej metody w polskiej szkole, procedurę jej wdrażania, jak również możliwą przyszłość tutoringu. Książka uzupełniona jest opisem efektów stosowania tutoring u dla nauczyciela i ucznia, co zostało wykazane za pomocą badań porównawczych w grupie ponad 600 osób stosujących i nie stosujących tę metodę. Całość publikacji stanowi zatem kompletne źródło wiedzy dla praktyków i teoretyków, którzy szukają inspiracji do własnej działalności dydaktycznej i badawczej.
Kraj produkcji: Polska
Producent:
Difin sp. z o.o.
ul. Kostrzewskiego 1
00-768 Warszawa (Polska)
tel: 228514561
email: info@difin.pl
Szczegóły
Tytuł: Tutoring w polskiej szkoleAutor: Adrianna Sarnat-Ciastko
Wydawnictwo: Difin
ISBN: 9788379309368
Języki: polski
Rok wydania: 2015
Ilość stron: 244
Format: 16.0x23.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.385 kg
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Polityka zdrowotna
CeDeWu
Rosja i jej sąsiedzi
Studia i szkice
Studia i szkice
Adam Marszałek
Współczesne problemy postępowania cywilnego Zbiór studiów
Adam Marszałek
Społeczno-polityczne wyzwania współczesności
Adam Marszałek