Sposób, w jaki robimy zakupy, radykalnie zmienił się w ostatnich latach. Kupując sprzęt, wycieczkę, czy ubezpieczenie, nie musimy już liczyć na wiedzę i życzliwość sprzedawcy ? wchodząc do sklepu czy biura, proces zbierania informacji i podejmowania decyzji zazwyczaj mamy już za sobą. Nie lubimy zakłócających nasz spokój telemarketerów, reklamowych e-maili i SMS-ów, ?asystentów klienta? atakujących nas zaraz po wejściu do sklepu. ?Przestań mi sprzedawać, nie widzisz, że właśnie kupuję?? chciałoby się krzyknąć do marketerów. Jak dostosować swój system sprzedaży do zmian, jakie zaszły na rynku? Jak wykorzystać nowe narzędzia, by skutecznie i mądrze sprzedawać? David Meerman Scott krok po kroku, na z życia wziętych przykładach pokazuje, jak nie przeszkadzać klientowi w zakupach ? i okazuje się, że to wcale nie jest takie trudne!
Kraj produkcji: PL
Producent:
WYDAWNICTWO NAUKOWE PWN SPÓŁKA AKCYJNA
UL. GOTTLIEBA DAIMLERA 2
02-460 Warszawa (PL)
tel: 226954800
email: [email protected]
Szczegóły
Tytuł: Nie przeszkadzaj klientowi w zakupachAutor: David Meerman Scott
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
ISBN: 9788301182953
Języki: polski
Rok wydania: 2015
Ilość stron: 320
Format: 14.0x20.3
Oprawa: Miękka
Waga: 0.425 kg
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
To zwierzę mnie bierze
Agora
Zaślepienie
Buchmann
Zrozumieć mężczyznę
Biały Wiatr
Zakażenie
Gmork
Z teściową za pan wróg
Novae Res
Wodny świat
Novae Res
Trzewiczki Matki Boskiej
Wydawnictwo Naukowe PWN