Świadomy telemarketing
Interaktywne narzędzie dla telemarketerów i menedżerów call center

Helion

  • Rok wydania: 2015
  • Format: 14.0x21.0cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
39,90 PLN
Nasza cena
15,56 PLN
Oszczędzasz 62%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł



Czy na telemarketingu da się jeszcze zarobić Praca w call center to nie bułka z masłem. Żeby podjąć wyzwanie, podnieść słuchawkę i wykręcić kolejny numer, musisz znać odpowiedź na kilka pytań: Czy oferta, jaką przedstawiasz klientowi, jest atrakcyjna również dla Ciebie Z jakiego powodu klienci nie chcą rozmawiać, umawiać się na spotkania, podpisywać umowy Co może być przyczyną tego, że handlowcy zaprzepaszczają szanse, jakie dają im bezpośrednie spotkania Czy cicha wojna między call center a działem handlowym to fakt Pytania można mnożyć... Ta książka to Twoja lektura obowiązkowa. Daje instrukcje pozwalające prowadzić skuteczne rozmowy telefoniczne i pomaga eliminować tzw. niechciejstwo, czyli sytuację, w której wiesz, jak należy postąpić, ale nie robisz tego, bo hamują Cię ograniczenia własnej psychiki, wychowania, zakodowanych schematów zachowań. Podręcznik ten działa więc dwutorowo i stanowi treściwy kurs skutecznego telemarketingu. Wyposaża zarówno w umiejętności twarde, jak i miękkie. Robi to w przystępny, niespieszny sposób, zmusza do zastanowienia się nad przyczynami i podpowiada niezwykle skuteczne rozwiązania. UWAGA! Wewnątrz znajduje się tajny raport na temat najskuteczniejszej obecnie techniki zarządzania strukturą call center.

Szczegóły

Tytuł: Świadomy telemarketing
Podtytuł: Interaktywne narzędzie dla telemarketerów i menedżerów call center
Autor: Katarzyna Książkiewicz, Łukasz Jasiński
Wydawnictwo: Helion
ISBN: 9788324692507
Języki: polski
Rok wydania: 2015
Ilość stron: 216
Format: 14.0x21.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.265 kg

Recenzje