Zaprawdę powiadam Ci, szukać będziesz sposobów, a nie pretekstów!
Wstajesz rano. Poranek niby ładny, ale działasz powoli, bez zapału. Tak jakby mogło to opóźnić ósmą, kiedy sięgniesz po telefon i zadzwonisz do pierwszej osoby z listy. Ale ósma nieubłaganie nadchodzi, więc dzwonisz. Musisz. I słyszysz, że przeszkadzasz komuś, kto chce się zabrać do uczciwej pracy. Po piątym telefonie masz dość, a do końca jeszcze tyle czasu... To cytat z opowieści pewnego handlowca. Nie znasz go, ale to nic. Pasuje, prawda Ty też często tak masz Niby chciałoby się coś zrobić i to zrobić dobrze, ale jakoś... nie wychodzi. Klienci mówią nie, a Tobie brakuje siły nawet na to, by zapytać o powody.
Wiesz, dlaczego sprzedawanie Ci nie wychodzi Bo łamiesz dekalog! Nie przejmuj się jednak, nie jesteś w tym odosobniony przypuszczalnie popełniasz dziesięć tych samych błędów, które przydarzają się bardzo wielu handlowcom, co Monika Iwaniec udowodniła w tej książce. Podczas pisania skorzystała z doświadczeń w pracy z handlowcami oraz z analiz aktywnej sprzedaży telefonicznej, nagrań kontaktów i działań tzw. ukrytych klientów. Wskazała błędy, wyciągnęła wnioski i opracowała listę podpowiedzi oraz wskazówek. Dzięki nim nie będziesz więcej upadać i błądzić, wstąpisz za to wreszcie na drogę do sukcesu, na której czekają lojalni klienci. Dekalog to droga do szczęścia, jeśli dodamy do niej przykazanie miłości...
A o to przecież chodzi w życiu i handlowaniu, prawda
Ona była dla mnie inspiracją do podnoszenia swoich kwalifikacji. To ona sprawiła, że ta dziewczyna po szkole zawodowej, którą przyjmowała do pracy 15 lat temu, dziś, dobiegając wieku średniego, zdała maturę, skończyła studia, nauczyła się języka angielskiego i zarządza firmą. Dla wielu to standard, ale dla mnie sukces, wiara w siebie, przykład dla moich dzieci, a bez Moniki i Jej rad moje życie zostałoby na poziomie sprzed 15 lat.
Prezes Zarządu firmy budowlanej
Bardzo się cieszę, że los dał mi możliwość poznania wzoru olbrzymiej siły w pokonywaniu trudności na drodze do realizacji zaplanowanych zamierzeń.
Pracownik MOCATE
Książka oparta na dużej dawce psychologii, uważnych obserwacjach i gromadzonych przez wiele lat wnioskach z przykładami i porównaniami. Jednym słowem KONKRET. Z tej lektury wiele można wyciągnąć to taka piguła max na wszelkie bolączki handlowców i nie tylko :) Nieprzestrzeganie dekalogu zawartego w książce to po prostu grzech przeciw sobie i swojemu zawodowemu powołaniu. Książka daje porządnego kopa energii i zapału. Jak dla mnie ogromna pozytywna motywacja :) Tego mi było trzeba, dziękuję.
Manager Akademii Praktyki Rewit Sp. z o.o..
Szczegóły
Tytuł: Zakazany dekalog 10 grzechów głównych telemarketeraAutor: Iwaniec Monika
Wydawnictwo: Helion
ISBN: 9788328326507
Języki: polski
Rok wydania: 2016
Ilość stron: 256
Format: 13.5x20.5cm
Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Waga: 0.325 kg
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Magia seksu
Rebis
Mądrzej, szybciej, lepiej
Sekret efektywności
Sekret efektywności
Wydawnictwo Naukowe PWN
Kreatywnik Marketing i biznes
Słowa i Myśli
Silne marki osobiste zmieniają świat
Słowa i Myśli