Konwergencja jest wciąż w sposób coraz bardziej intensywny obecna w praktyce medialnej i życiu użytkowników mediów. Niniejsza publikacja ma za zadanie zebrać i wyjaśnić najważniejsze pojęcia i terminy oraz relacje między nimi, naświetlić znaczenie powiązanych z konwergencją zagadnień, a także zilustrować (dosłownie i w przenośni) złożoną naturę konwergencji. Wyłaniające się z analizy dotychczasowych badań bogactwo znaczeń wymusza uporządkowanie, przypisanie poszczególnych kategorii określonym porządkom i określenie łączących je związków. Konwergencja jest koncepcją teoretyczną, lecz zarazem i biznesowo-administracyjną, co powoduje namnożenie różnych ujęć. Konwergencja jest niejednoznaczna, według niektórych dyskusyjna. Dlatego w leksykonie obok haseł zamieszczono ilustracje. To właśnie artystyczne ujęcia i interpretacje pozwalają jeszcze lepiej zilustrować tak złożoną, niekiedy sprzeczną naturę konwergencji.
Szczegóły
Tytuł: Leksykon konwergencji mediówAutor: Katarzyna Kopecka-Piech
Wydawnictwo: Universitas
ISBN: 9788324227273
Języki: polski
Rok wydania: 2015
Ilość stron: 96
Format: 14.0x20.5cm
Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Waga: 0.165 kg
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Nowe media
Wprowadzenie
Wprowadzenie
Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Basia i przedszkole
Egmont
Szachy. Nauka gry dla dzieci
Papilon