Nowe media
Wprowadzenie

Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego

  • Rok wydania: 2009
  • Format: 17.0x23.0cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
57,75 PLN
Nasza cena
46,16 PLN



Nowe media to wyczerpujące wprowadzenie do kultury, historii, technologii i teorii nowych mediów. Książka ta powstała z myślą o studentach, a jej celem jest znalezienie odpowiedzi na pytanie, na czym polega nowatorstwo ?nowych mediów?, poddanie krytycznej ocenie tezy, zgodnie z którą jesteśmy świadkami rewolucji medialnej i technicznej, oraz wytyczenie nowych kierunków w badaniach nad mediami.

Autorzy poruszają szeroki wachlarz zagadnień, takich jak: charakterystyka nowych mediów; społeczne i polityczne zastosowania nowych mediów i nowych technik komunikowania się; nowe technologie medialne i ich związek z polityką i globalizacją; nowe media i życie codzienne; teorie interaktywności; symulacja; ekonomia nowych mediów; cybernetyka i cyberkultura oraz historia robotów i sztucznego życia.


Jon Dovey, Seth Giddings, Kieran Kelly i Martin Lister są pracownikami Instytutu Kultury, Mediów i Dramatu na Wydziale Sztuk Kreatywnych Uniwersytetu Zachodniej Anglii w Bristolu. Iain Grant jest kierownikiem Instytutu Filozofii na Wydziale Nauk Społecznych i Humanistycznych tego samego uniwersytetu


Szczegóły

Tytuł: Nowe media
Podtytuł: Wprowadzenie
Autor: Lister Martin, Dovey Jon, Giddings Seth, Grant Iain, Kelly Kieran
Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Seria: MEDIA
Kod paskowy: 9788323327738
ISBN: 978-83-233-2773-8
Tytuł oryginału: New Media: A Critical Introduction
Język oryginału: angielski
Tłumacz: Lorek Marta, Sadza Agata, Sawicka Katarzyna
Języki: polski
Rok wydania: 2009
Ilość stron: 658
Format: 17.0x23.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 1.08 kg

Recenzje