Tom 21. serii "Media początku XXI wieku" wydawanej we współpracy z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego.
"Pierwsza fala fascynacji Internetem i nowymi mediami sieciowymi już opadła. Weszliśmy w etap ich intensywnego stosowania w różnych dziedzinach praktyki społecznej. Zebrane w książce studia przypadków pokazują, jak multimedialna komunikacja sieciowa zmienia marketing, public relations, działanie telewizji komercyjnej, spontaniczne akcje protestacyjne, kampanie wyborcze, a także komunikację giełdową. Oprócz tego Autorzy poszukują odpowiedzi na pytanie: czy stare teorie, paradygmaty i metody badawcze sprostają wyzwaniom nowych form komunikacji multimedialnej, czy trzeba szukać nowych podejść teoretycznych Unikając popadania w skrajności ("nic nowego", "tego jeszcze nie było"), szukają rozwiązań kompromisowych. Ich studia dowodzą, że połączenie uznanych perspektyw teoretycznych z nowymi narzędziami badawczymi, bo tym też są "nowe media", daje wartościowe rezultaty. Lektura książki to potwierdza."
prof. dr hab. Maciej Mrozowski
Szczegóły
Tytuł: Nowe mediaPodtytuł: Wyzwania i ograniczenia
Wydawnictwo: Aspra
Seria: Media początku XXI wieku
ISBN: 9788375454758
Języki: polski
Rok wydania: 2014
Ilość stron: 246
Format: 16.0x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.37 kg
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Nowe media
Wprowadzenie
Wprowadzenie
Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Szlachetna propaganda dobroci czyli drugi tom o reklamie społecznej
AGENCJA WASILEWSKI
Kampanie społeczne jako forma socjotechniki
Nieoczywiste