Nowe media
Wyzwania i ograniczenia

Aspra

  • Rok wydania: 2014
  • Format: 16.0x23.5cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
39,00 PLN
Nasza cena
33,64 PLN



Tom 21. serii "Media początku XXI wieku" wydawanej we współpracy z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego. "Pierwsza fala fascynacji Internetem i nowymi mediami sieciowymi już opadła. Weszliśmy w etap ich intensywnego stosowania w różnych dziedzinach praktyki społecznej. Zebrane w książce studia przypadków pokazują, jak multimedialna komunikacja sieciowa zmienia marketing, public relations, działanie telewizji komercyjnej, spontaniczne akcje protestacyjne, kampanie wyborcze, a także komunikację giełdową. Oprócz tego Autorzy poszukują odpowiedzi na pytanie: czy stare teorie, paradygmaty i metody badawcze sprostają wyzwaniom nowych form komunikacji multimedialnej, czy trzeba szukać nowych podejść teoretycznych Unikając popadania w skrajności ("nic nowego", "tego jeszcze nie było"), szukają rozwiązań kompromisowych. Ich studia dowodzą, że połączenie uznanych perspektyw teoretycznych z nowymi narzędziami badawczymi, bo tym też są "nowe media", daje wartościowe rezultaty. Lektura książki to potwierdza." prof. dr hab. Maciej Mrozowski

Szczegóły

Tytuł: Nowe media
Podtytuł: Wyzwania i ograniczenia
Wydawnictwo: Aspra
Seria: Media początku XXI wieku
ISBN: 9788375454758
Języki: polski
Rok wydania: 2014
Ilość stron: 246
Format: 16.0x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.37 kg

Recenzje

Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także: