Gospodarka doświadczeń - koncepcja, która powstała w Stanach Zjednoczonych pod koniec XX wieku - powoli wkracza także do Polski. Przedstawia ona nowy sposób patrzenia na nowoczesnego konsumenta oraz ofertę rynkową przedsiębiorstw. Współczesny człowiek, funkcjonujący w świecie przepełnionym różnorodnymi informacjami, coraz częściej podejmuje decyzje zakupowe bazując na emocjach, a nie na racjonalnych przesłankach. Oferowanie konsumentowi niezapomnianych doświadczeń powiązanych z produktem czy usługą jest doskonałym sposobem na wyróżnienie się i stworzenie trwałej relacji z marką.
Niniejsza książka stanowi istotny wkład do zrozumienia warunków i perspektyw rozwoju gospodarni doświadczeń w Polsce.
Kraj produkcji: PL
Producent:
WYDAWNICTWO NAUKOWE PWN SPÓŁKA AKCYJNA
UL. GOTTLIEBA DAIMLERA 2
02-460 Warszawa (PL)
tel: 226954800
email: [email protected]
Szczegóły
Tytuł: Gospodarka doświadczeńPodtytuł: Perspektywa polskiego konsumenta
Autor: Agnieszka Kacprzak, Katarzyna Dziewanowska, Monika Skorek
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
ISBN: 9788301182359
Języki: polski
Rok wydania: 2019
Ilość stron: 268
Format: 16.5x23.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.44 kg
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Psychologia szefa Szef to zawód
Onepress
Biznes czyli sztuka budowania relacji Bryki z życia
989 Instytut Kreowania Skuteczności
Psychologia szefa 3 Zrozumieć zespół
Onepress
Zjawisko customer engagement wśród polskich konsumentów
Wydawnictwo Naukowe PWN
Meble od nowa. Domowe renowacje
Znak JednymSłowem
How to Hide an Empire
Vintage