Gospodarka doświadczeń
Perspektywa polskiego konsumenta

Wydawnictwo Naukowe PWN

  • Rok wydania: 2019
  • Format: 16.5x23.0cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
1 - 3 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena
59,00 PLN
Nasza cena
57,35 PLN
Oszczędzasz 3%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 57,35 zł



Gospodarka doświadczeń - koncepcja, która powstała w Stanach Zjednoczonych pod koniec XX wieku - powoli wkracza także do Polski. Przedstawia ona nowy sposób patrzenia na nowoczesnego konsumenta oraz ofertę rynkową przedsiębiorstw. Współczesny człowiek, funkcjonujący w świecie przepełnionym różnorodnymi informacjami, coraz częściej podejmuje decyzje zakupowe bazując na emocjach, a nie na racjonalnych przesłankach. Oferowanie konsumentowi niezapomnianych doświadczeń powiązanych z produktem czy usługą jest doskonałym sposobem na wyróżnienie się i stworzenie trwałej relacji z marką. Niniejsza książka stanowi istotny wkład do zrozumienia warunków i perspektyw rozwoju gospodarni doświadczeń w Polsce.

Kraj produkcji: PL

Producent:
WYDAWNICTWO NAUKOWE PWN SPÓŁKA AKCYJNA
UL. GOTTLIEBA DAIMLERA 2
02-460 Warszawa (PL)
tel: 226954800
email: [email protected]


Szczegóły

Tytuł: Gospodarka doświadczeń
Podtytuł: Perspektywa polskiego konsumenta
Autor: Agnieszka Kacprzak, Katarzyna Dziewanowska, Monika Skorek
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
ISBN: 9788301182359
Języki: polski
Rok wydania: 2019
Ilość stron: 268
Format: 16.5x23.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.44 kg

Recenzje