W pewnej odległej dolinie, ukrytej przed wszystkimi, żyła sobie szczęśliwie mała smocza rodzinka. O jej istnieniu wiedziało tylko kilku wtajemniczonych magów. Oto dzisiaj młode smoczki po raz kolejny przyleciały do zaczarowanego lasu, aby rozegrać mecz ognistej piłki z drużyną młodych magów. Niestety, mrukliwy czarnoksiężnik Razandar nie jest zadowolony z tych pojedynków. W starym zrzędzie wszystko się gotuje na samą myśl o tym, że piłka zrobiona z lawy mogłaby uszkodzić jego piękną wieżę. Nikt nie chce doświadczyć gniewu czarnoksiężnika, więc rozgrywki odbywają się pod jego nieobecność. Piłka wiruje w powietrzu, a smoki i czarodzieje bawią się przednio. Ale, ale! Razandar właśnie wraca z wioski magów! Mecz odwołany! Musicie się śpieszyć i zagnać młode smoczki z powrotem do doliny, zanim Razandar wróci do domu i da smoczym graczom nauczkę. Albo, co gorsza, wypędzi smoki na zawsze! Rozbrykane smoczki trudno przekonać do przerwania zabawy. Ale od czego jest magia
Chwyćcie za różdżki i sprowadźcie smoki do rodzinnej doliny, nim Razandar dotrze do swojej wieży! Rozpoczyna się magiczny wyścig! Gracze starają się za pomocą magii, a dokładniej dwóch magicznych różdżek, zagnać smoczki z powrotem do doliny.
Aby osiągnąć zamierzony cel, muszą ze sobą współpracować, a ich wysiłki okażą się skuteczne, jeśli młody smok nie spadnie z hukiem na ziemię, tylko bezpiecznie wyląduje w dolinie. Wszyscy gracze zostaną zwycięzcami, jeśli uda się zebrać sześć smoków w dolinie, zanim zrzędliwy Razandar wróci do swojej wieży. Jeśli jednak czarnoksiężnik zdąży wrócić do wieży i zobaczy na niej chociażby jednego smoka, wszyscy gracze przegrywają.
Zawartość pudełka:
- 1 smocza dolina (dolna część pudełka wraz z wypraską, plansza smoczej doliny, smocza skała, smocze zarośla oraz smocze drzewo)
- 1 plansza Razandara
- 1 wieża (złożona z pięciu części)
- 1 woreczek
- 6 młodych smoków
- 1 czarnoksiężnik Razandar
- 1 piłka z wulkanicznej skały
- 1 biała kość i 1 czarna kość
- 4 magiczne różdżki
- 12 kart smoków
- 6 żetonów trudności
- instrukcja
Liczba graczy: 2 - 4
Wiek: 6+
Czas rozgrywki: ok. 20 min.
Chwyćcie za różdżki i sprowadźcie smoki do rodzinnej doliny, nim Razandar dotrze do swojej wieży! Rozpoczyna się magiczny wyścig! Gracze starają się za pomocą magii, a dokładniej dwóch magicznych różdżek, zagnać smoczki z powrotem do doliny.
Aby osiągnąć zamierzony cel, muszą ze sobą współpracować, a ich wysiłki okażą się skuteczne, jeśli młody smok nie spadnie z hukiem na ziemię, tylko bezpiecznie wyląduje w dolinie. Wszyscy gracze zostaną zwycięzcami, jeśli uda się zebrać sześć smoków w dolinie, zanim zrzędliwy Razandar wróci do swojej wieży. Jeśli jednak czarnoksiężnik zdąży wrócić do wieży i zobaczy na niej chociażby jednego smoka, wszyscy gracze przegrywają.
Zawartość pudełka:
- 1 smocza dolina (dolna część pudełka wraz z wypraską, plansza smoczej doliny, smocza skała, smocze zarośla oraz smocze drzewo)
- 1 plansza Razandara
- 1 wieża (złożona z pięciu części)
- 1 woreczek
- 6 młodych smoków
- 1 czarnoksiężnik Razandar
- 1 piłka z wulkanicznej skały
- 1 biała kość i 1 czarna kość
- 4 magiczne różdżki
- 12 kart smoków
- 6 żetonów trudności
- instrukcja
Liczba graczy: 2 - 4
Wiek: 6+
Czas rozgrywki: ok. 20 min.
Szczegóły
Tytuł: Smocza Dolina (98217)Podtytuł: Wiek: 6+
Autor: Johannes Berger, Julien Gupta
Producent: Rebel
Kod paskowy: 5901549927634
Języki: polski
Rok wydania: 2015
Format: 29.5x29.5cm
Oprawa: Kartonowa Foliowana
Waga: 1.325 kg
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Psychologia i życie
Wydawnictwo Naukowe PWN
Dzika kuchnia
Nasza Księgarnia
Takenoko (30236)
Wiek: 8+
Wiek: 8+
Rebel
12 miesięcy
Literatura
Nela i tajemnice oceanów
tom VIII
tom VIII
Słowne (dawniej Burda Książki)
Wanda Chotomska dzieciom
Nasza Księgarnia
Gabinet anatomii
Dwie Siostry