Klient zrobi to czego oczekujesz

Studio Emka

  • Rok wydania: 2005
  • Format: 12.0x19.0cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
14,90 PLN
Nasza cena
1,60 PLN



To, czym się zajmujesz, narzuca pewne zasady spotkania z klientem, jednak ostatecznie to od niego zależy twój sukces- Aby go odnieść, musisz się nauczyć skutecznie sprzedawać, czyli na każdym etapie procesu wpływać na to, by klient postąpił zgodnie z twoimi oczekiwaniami.
W tej książeczce nie prezentujemy tanich chwytów i trików, lecz konkretne działania, które poważnie zwiększą szansę na podjęcie przez klienta decyzji o zakupie i złożeniu przezeń zamówienia. Ferdinand-Fournies jest cenionym na świecie wykładowcą w zakresie sprzedaży; jego praktyczne rady pomogą ci przezwyciężyć 24 uważane powszechnie za najtrudniejsze problemy związane ze sprzedażą.

Szczegóły

Tytuł: Klient zrobi to czego oczekujesz
Autor: Fournies Ferdinand F.
Wydawnictwo: Studio Emka
Kod paskowy: 9788388931628
ISBN: 8388931628
Tytuł oryginału: WHY CUSTOMERS DON'T DO WHAT YOU WANT THEM TO DO
Język oryginału: angielski
Tłumacz: Piotrowska Dorota
Języki: polski
Rok wydania: 2005
Ilość stron: 84
Format: 12.0x19.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.105 kg

Recenzje