To, czym się zajmujesz, narzuca pewne zasady spotkania z klientem, jednak ostatecznie to od niego zależy twój sukces- Aby go odnieść, musisz się nauczyć skutecznie sprzedawać, czyli na każdym etapie procesu wpływać na to, by klient postąpił zgodnie z twoimi oczekiwaniami.
W tej książeczce nie prezentujemy tanich chwytów i trików, lecz konkretne działania, które poważnie zwiększą szansę na podjęcie przez klienta decyzji o zakupie i złożeniu przezeń zamówienia. Ferdinand-Fournies jest cenionym na świecie wykładowcą w zakresie sprzedaży; jego praktyczne rady pomogą ci przezwyciężyć 24 uważane powszechnie za najtrudniejsze problemy związane ze sprzedażą.
W tej książeczce nie prezentujemy tanich chwytów i trików, lecz konkretne działania, które poważnie zwiększą szansę na podjęcie przez klienta decyzji o zakupie i złożeniu przezeń zamówienia. Ferdinand-Fournies jest cenionym na świecie wykładowcą w zakresie sprzedaży; jego praktyczne rady pomogą ci przezwyciężyć 24 uważane powszechnie za najtrudniejsze problemy związane ze sprzedażą.
Szczegóły
Tytuł: Klient zrobi to czego oczekujeszAutor: Fournies Ferdinand F.
Wydawnictwo: Studio Emka
Kod paskowy: 9788388931628
ISBN: 8388931628
Tytuł oryginału: WHY CUSTOMERS DON'T DO WHAT YOU WANT THEM TO DO
Język oryginału: angielski
Tłumacz: Piotrowska Dorota
Języki: polski
Rok wydania: 2005
Ilość stron: 84
Format: 12.0x19.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.105 kg
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Kto mi zwędził mydło
Studio Emka
Listy pisma i umowy
Ivax
Klucz do marketingu Najważniejsze teorie pojęcia postaci
Wydawnictwo Naukowe PWN
Żyj zdrowo. Fakt poleca 1/2012
Ringier Axel Springer Polska
969 porad idealnej pani domu
Ringier Axel Springer Polska
Porady babuni. Tom X. Domowe SOS. 647 sprawdzone sposoby
Ringier Axel Springer Polska
Kodeks spółek handlowych
Od.Nowa