Jak dużo musisz zainwestować w biznes cyfrowy? Jakie zmiany, musisz przeprowadzić w swojej firmie, aby zbliżyć ją do wzorcowego e-biznesu? Jaką przyjąć strategię, aby rozwinąć e-biznes i utrzymywać go na wysokim poziomie? ?Digital business i E-commerce. Strategia, realizacja, praktyka? to źródło odpowiedzi na wszystkie trudne pytania dotyczące e-biznesu. Książka, będąca światowym bestsellerem zawiera najbardziej aktualne i kompleksowe wprowadzenie do teorii i praktyki e-biznesu. Dave Chaffey, autorytet w dziedzinie biznesu cyfrowego i e-commerce, łącząc podstawy akademickie z praktyką zawodową, odkrywa przed czytelnikiem tajniki digital business, opisując różne strategie, marketing cyfrowy czy zarządzanie łańcuchem dostaw. Publikacja zawiera także: - ustrukturyzowane podejście do przeglądu, planowania i wdrażania nowoczesnych strategii e-commerce w organizacjach każdego typu, - wyjaśnienie najnowszych technik stosowanych w marketingu cyfrowym, np. SEM, content marketing i promocję w social media, - rozszerzone możliwości kreacji nowych zintegrowanych treści na urządzenia mobilne i stacjonarne, - case studies i wywiady, które pokazują, jak dzięki skutecznej strategii firmy odniosły sukces. Książka przeznaczona jest dla każdego, kto interesuje się lub zajmuje biznesem cyfrowym ? od studentów po menedżerów. Dzięki ?Digital business i E-commerce. Strategia, realizacja, praktyka? zrozumiesz zasady
Szczegóły
Tytuł: Digital Business i E-Commerce ManagementPodtytuł: Strategia, Realizacja, Praktyka
Autor: Dave Chaffey
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
ISBN: 9788301183615
Tytuł oryginału: Digital Business and E-Commerce Management. Strategy, Implementation and Practice
Język oryginału: angielski
Języki: polski
Rok wydania: 2020
Ilość stron: 666
Format: 20.5x28.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 1.865 kg
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Zawód tester
Wydawnictwo Naukowe PWN
Biblia e-biznesu 2 Nowy Testament
Onepress
Innowatorzy
Insignis