Kreowanie i realizacja strategii marketingowych przedsiębiorstwa
Studia przypadków

Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego

  • Rok wydania: 2016
  • Format: 17.0x24.0cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
34,90 PLN
Nasza cena
33,62 PLN
Oszczędzasz 4%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł



Studium przypadku (case study) to jedna z metod badań jakościowych, bardzo pomocna przy rozwiązywaniu problemów z zakresu zarządzania. To szczegółowy opis zazwyczaj rzeczywistego zjawiska gospodarczego, w celu sformułowania wniosków dotyczących jego przyczyn i rezultatów. Stosuje się ją jako metodę edukacji menedżerskiej, szczególnie w odniesieniu do nauczania marketingu, ponieważ pozwala skonfrontować wiedzę studentów z praktyką funkcjonowania przedsiębiorstw oraz kształtuje umiejętności analityczne i decyzyjne. Zaprezentowane w publikacji teksty studiów przypadków dotyczą problemów marketingowego zarządzania przedsiębiorstwem. Każdorazowo zostały one poprzedzone teoretycznymi rozważaniami odnoszącymi się do kwestii omawianych w case study?s. Praca jest przeznaczona dla studentów kierunków ekonomicznych i zarządzania, a także dla menedżerów przedsiębiorstw i organizacji z różnych sektorów.

Szczegóły

Tytuł: Kreowanie i realizacja strategii marketingowych przedsiębiorstwa
Podtytuł: Studia przypadków
Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
ISBN: 9788380880788
Języki: polski
Rok wydania: 2016
Ilość stron: 266
Format: 17.0x24.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.44 kg
Redakcja: Grzegorczyk Wojciech

Recenzje