Hotelarstwo cz. VI Marketing usług hotelarskich jest podręcznikiem przeznaczonym dla uczniów technikum kształcącego w zawodzie technik hotelarstwa 422402. Publikacja została przygotowana zgodnie z aktualną podstawą programową kształcenia w tym zawodzie, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 7 lutego 2012 r. w sprawie podstawy programowej kształcenia w zawodach (DzU z 17.02.2012 r. poz. 184) oraz ze stanem prawnym obowiązującym w kwietniu 2015 roku.
Podręcznik został dopuszczony do użytku szkolnego.
Szczegóły
Tytuł: Hotelarstwo Część 6 Marketing usług hotelarskichWydawnictwo: Format-AB
ISBN: 9788389184634
Kategoria: Podręczniki
MEN: 2015
Przedmiot: Przedmioty zawodowe
Typ: Podręcznik
Języki: polski
Rok wydania: 2016
Ilość stron: 272
Format: 16.5x24.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.51 kg
Redakcja: Sawicka Beata, Świątkowska Monika
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Forex dla bystrzaków
Septem
Forex. Analiza techniczna
Złote Myśli
Kreowanie i realizacja strategii marketingowych przedsiębiorstwa
Studia przypadków
Studia przypadków
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego