Pedagogika kultury popularnej
teorie, metody i obszary badań

Impuls

  • Rok wydania: 2016
  • Format: 16.0x23.2
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
48,00 PLN
Nasza cena
39,48 PLN
Oszczędzasz 18%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł



Niniejsze opracowanie jest próbą potraktowania kultury popularnej jako składowej nowocześnie rozumianej pedagogiki kultury. Książka składa się z kilku wyodrębnionych części, zachowując zasadę od ogółu do szczegółu. Pierwsza zawiera teksty ukazujące teoretyczne i metodologiczne zaplecze badań pedagogicznych nad kulturą popularną (Witold Jakubowski, Zbyszko Melosik, Dariusz Kubinowski i Martyna Pryszmont-Ciesielska). Artykuły wypełniające część drugą skupiają się na przedstawieniu edukacyjnego potencjału i zarazem socjalizacyjnych mechanizmów działania kultury popularnej (Agnieszka Gromkowska-Melosik, Joanna Anioł, Oskar Szwabowski, Marta Kondracka-Szala i Marcin Michalak). Część trzecia dotyczy możliwości wykorzystania filmu w działaniach edukacyjnych (Joanna Golonka-Legut, Michał Brol i Agnieszka Skorupa, Alicja Mironiuk-Netreba oraz Ewelina Konieczna). Czwartą część tworzą teksty o sposobach czytania fotografii, będącej ważnym elementem współczesnej kultury obrazu (Wiesław Drobek i Ewa Dawidejt-Drobek, Justyna Pilarska, Emilia Mazurek, Mariusz Makowski). W ostatniej części omówiono wieloaspektowo zjawisko popkulturowych biografii (Agnieszka Ogonowska, Magdalena Karkowska, Anna Ślósarz i Maria Szumera).

Szczegóły

Tytuł: Pedagogika kultury popularnej
Podtytuł: teorie, metody i obszary badań
Wydawnictwo: Impuls
ISBN: 9788380951020
Języki: polski
Rok wydania: 2016
Ilość stron: 350
Format: 16.0x23.2
Oprawa: Miękka
Waga: 0.594 kg
Redakcja: Jakubowski Witold

Recenzje