W książce omówiono popularne tezy, niepoparte wynikami naukowych badań empirycznych, i mity na temat metod nauczania, wychowania, pomocy psychopedagogicznej dla dzieci i młodzieży. Przedstawiono psychologiczne mechanizmy i wyjaśniono, dlaczego łatwo dać się uwieść pseudonauce, kierując się dobrymi intencjami. Publikacja przeznaczona jest dla nauczycieli, psychologów, pedagogów, terapeutów pedagogicznych i rodziców uczniów. Zainteresuje również studentów kierunków nauczycielskich, psychologii, pedagogiki.
Szczegóły
Tytuł: Psychopedagogiczne mityPodtytuł: Jak zachować naukowy sceptycyzm w edukacji i wychowaniu?
Autor: Tomasz Garstka
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
Seria: Inspiracje Edukacyjne
ISBN: 9788380928206
Języki: polski
Rok wydania: 2016
Ilość stron: 496
Format: 14.5x20.4
Oprawa: Miękka
Waga: 0.54 kg
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Psychopedagogiczne mity 2
Dlaczego warto pytać o dowody
Dlaczego warto pytać o dowody
Wolters Kluwer
Modna świnka
Wilga
Niesforny miś
Wilga
Pracowita pszczółka
Wilga