Książka przedstawia sposoby odróżniania psychopedagogicznych mitów od teorii oraz praktyki edukacyjnej i terapeutycznej opartej na wynikach rzetelnych badań. W opracowaniu wyjaśniono m.in.:
? psychologiczne mechanizmy ulegania złudzeniom poznawczym w ocenianiu i podejmowaniu decyzji oraz
? zjawiska ulegania wpływom twórców i propagatorów twierdzeń oraz praktyków stosujących metody, które nie znalazły dostatecznego poparcia w wynikach poprawnie przeprowadzonych testów.
Publikacja przeznaczona jest dla nauczycieli, psychologów, pedagogów, terapeutów pedagogicznych i rodziców uczniów. Zainteresuje również studentów kierunków nauczycielskich, psychologii, pedagogiki.
Szczegóły
Tytuł: Psychopedagogiczne mity 2Podtytuł: Dlaczego warto pytać o dowody
Autor: Tomasz Garstka, Andrzej Śliwerski
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
ISBN: 9788381609807
Język oryginału: polski
Języki: polski
Rok wydania: 2019
Ilość stron: 564
Format: 14.0x20.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.605 kg