Książka stanowi podręcznik kształtowania relacji społecznych w organizacji. Opisywane w niej mechanizmy wyjaśniające zachowania pracowników i przełożonych zostały zilustrowane przykładami płynącymi z praktyki gospodarczej. Dzięki temu zrozumienie prezentowych treści staje się proste, a sama lektura bardzo interesująca.
Dr hab. Iliona Świątek-Barylska
Zdecydowana większość polskich opracowań z zakresu zarządzania ma charakter publikacji albo ściśle naukowych, które są skierowane do wąskiego grona odbiorców - głównie teoretyków zarządzania, albo też są to publikacje o charak terze zdecydowanie popularyzatorskim lub poradnikowym. Natomiast recenzowana praca idealnie wypełnia lukę między tymi biegunowo zróżnicowanymi trendami -jest wystarczająco naukowa, a jednocześnie satysfakcjonująca aplikacyjna.
Prof. nadzw. dr hab. Adela Barabasz
Niniejszą publikację polecam zarówno tym, którzy mają spore doświadczenie w zarządzaniu ludźmi i nadal chcą pogłębiać wiedzę w tym obszarze, jak i tym, którzy dopiero stoją przed wyzwaniami menedżerskimi. Ważne jest to, że dzięki niej wszyscy zainteresowani rozwojem kompetencji kierowniczych otrzymają zbiór inspiracji i praktycznych rozwiązań opartych na solidnych naukowych podstawach i najlepszych praktykach zarządzania, wynikających z bogatych doświadczeń autorów.
Paulina Pazio
dyrektor HR i członek zarządu w globalnej firmie farmaceutycznej. Ekspert w dziedzinie HR i wieloletni dyrektor HR w międzynarodowych firmach
Szczegóły
Tytuł: Relacje w organizacjiPodtytuł: Podręcznik menedżera
Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Kod paskowy: 9788380882454
Języki: polski
Rok wydania: 2016
Ilość stron: 250
Format: 16.9x23.7
Oprawa: Miękka
Waga: 0.42 kg
Redakcja: Świątek-Barylska Ilona
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Meta Skrypt Lidera
Jarosław Szulski & Co
Efekt tygrysa
puść swoją osobistą markę w ruch
puść swoją osobistą markę w ruch
Akademia Internetu
Planowanie i projektowanie szkoleń
Nieoczywiste
Gry menedżerskie
GWP